Straipsnių administracija

straipsniai ir tekstai įvairiomis temomis

El. komercijaInternetasPaslaugos versluiPrekybaVerslas

Naujienlaiškių siuntimas – efektyvus būdas reklamuotis

naujienlaiskiu siuntimas

Kalbant su el. komercijos projektų rinkodaros specialistais, jie gana vieningai pritaria minčiai, kad vienas iš geriausių būdų reklamuoti savo prekes ir didinti pardavimus – naujienlaiškiai. Jei jie daromi profesionaliai, jų veiksmingumas yra gana didelis.

Naujienlaiškių siuntimas yra nuolatinis procesas el. komercijos įmonėse, tačiau tokią rinkodaros priemonę galima pritaikyti ir kitose srityse. Norėdami įsitikinti, kad Jūsų verslui naujienlaiškiai yra iš tikrųjų reikalingi, pabandykite pasvarstyti apie šiuos momentus:

Kaip dažnai siūlote naujus produktus ar paslaugas? Jei neorganizuojate jokių akcijų, neskelbiate naujienų, niekas jūsų veikloje nesikeičia – naujienlaiškiai Jums nereikalingi. Jei kas mėnesį siūlote naujas paslaugas, nuolaidas, akcijas, įvyksta koks svarbus įvykis, kuriuo norėtumėte pasidalinti su savo klientais, naujienlaiškis yra reikalingas.

Ar jūsų įmonės interneto puslapis gausiai lankomas? Jei ne, naujienlaiškis yra puiki priemonė priminti Jūsų potencialiems klientams apie save ir pakviesti apsilankyti pas jus ir ieškoti tam tikros informacijos. Taip lankytojas kurį laiką liks puslapyje, skaitys informaciją, domėsis, ką Jūsų įmonė iš tikrųjų veikia.

Ar darote tam tikras nuolaidas ne visiems klientams, o tik kai kuriems iš jų, pavyzdžiui iš tam tikro miesto, arba užsisakusiems tik tam tikras prekes? Naujienlaiškis yra puiki proga pasiūlyti labai specifinių nuolaidų rinktiniams klientams.

Jei yra poreikis bent vienam iš trijų paminėtų reklamos priemonių, naujienlaiškiai gali labai padėti Jūsų verslui.

Naujienlaiškių siuntimas tik iš pirmo žvilgsnio atrodo paprastas – surašiau laišką, sudėjau visus į BCC laukelį, kad vienas kito adresų nematytų ir išsiunčiau. Kokios problemos?.. Jokių, galite daryti ir taip, tačiau dėl neatsakingo ar neprofesionalaus darbo su el. laiškais gali kilti šiokių tokių nesusipratimų, kurie greičiausiai nepadės Jūsų verslui. Pirmiausiai naujienlaiškio pavadinimas turi būti užkabinantis. „Siūlome buhalterines paslaugas Vilniuje“ antraštė jau nieko nestebina. Gavę tokią žinutę laiško gavėjai jo greičiausiai net neatsidarys ir ištrins net neskaitę. Pats naujienlaiškio tekstas turi būti parašytas pagal tam tikras taisykles. Pasiūlymas turi būti aiškus ir glaustas, kad jį būtų galima „nuskenuoti“ per 5 sekundes, o tada nuspręsti, ar verta skaityti, ar ne. Pradžioje turi būti aiškiai suformuluotas pasiūlymas ir kvietimas veikti – užeiti į puslapį, užsisakyti, skaityti plačiau ir t.t. naujienlaiškyje turi būti iliustracija, kuri ne tik pagyvina patį tekstą, bet ir sukelia tam tikrą emociją. Laiško pabaigoje pakartojamas kvietimas veikti tuo atveju, jei gavusysis nusprendė viską įdėmiai perskaityti.

Plačiau informacijos gali būti pateikiama keturiais būdais:

  1. Prisegtuke;
  2. Interneto puslapyje;
  3. Atrašius į šį laišką arba specialiu el. paštu;
  4. Daugiau informacijos suteikiama tam tikru telefonu.

Šie būdai pasirenkami pagal tai, kaip verbuojami nauji klientai – internetu, el paštu arba tiesioginio kontakto metu skambinant.

Yra dar gausybė momentų, į kuriuos reiktų atkreipti dėmesį. Dėl to geriausiai šį užsiėmimą patikėti savo srities profesionalams.

Tagged:

1 COMMENTS

LEAVE A RESPONSE

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts