seo paslaugosKą pirmiausiai darys žmogus, nusprendęs naują šaldytuvą pirkti internetu? Atsakymas paprastas: naršyklės lange atsidarys Google tinklapį ir paieškos langelyje suves raktažodį „šaldytuvai internetu“. Paieškos sistema jam išmes keliolika puslapių su užklausą atitinkančiais rezultatais, o žmogus, tikėtina, šiuo atveju atsidarys ne daugiau nei pirmų penkių nuorodų svetaines ir jose susiras geriausiai poreikius atitinkantį pasiūlymą.

„Jei jūs esate internetinės buitinės technikos parduotuvės savininkas, nusivilsite, jog susidomėjęs klientas neaplankė jūsų svetainės – juk ten tiek daug pasiūlymų patraukliomis kainomis. Viena iš priežasčių, kodėl žmogus aplenkė jūsų svetainę, gali būti tokia, jog pastaroji „pasiklydusi“ paieškos sistemų informacijos platybėse, o štai jūsų konkurento tinklapis puikuojasi pirmajame paieškos rezultatų penketuke. Tikėtina, jog minėtas konkurentas naudojasi SEO – svetainių pritaikymo paieškos sistemoms – paslaugomis.“ – patirtimi dalinosi SEOaudit.lt specialistai.

Iš minėto pavyzdžio galima spręsti, jog SEO paslaugos daugiausiai naudos gali atnešti tada, kai jūsų veiklos pobūdis nėra išskirtinis, egzistuoja daug konkurentų, teikiančių tokias pat paslaugas. Tačiau jei, tarkime, jūs savo kaimo turizmo sodyboje auginate kengūras (pavyzdys iš fantazijos srities), susidomėjęs asmuo, įvedęs į paieškos langelį raktažodį „kengūrų auginimas Lietuvoje“, pirmoje rezultatų pozicijoje pamatys nuorodą į jūsų internetinę svetainę. Tokiu atveju tikrai nėra būtinos SEO paslaugos, nes paieškos sistema automatiškai tokį tinklapį vertins kaip geriausiai atitinkantį vartotojo užklausą.

Žmonės, vesdami raktažodžius, dažniausiai turi konkretų tikslą. Tad, jei jūs, pavyzdžiui, plėtojate internetinę prekybą, turėtume gerai apsvarstyti SEO paslaugų būtinumą, kadangi tai gali pritraukti lankytojus – būsimus potencialius pirkėjus. Bet jei jūs turite autoservisą mažame miestelyje, galbūt reikėtų dėti daugiau dėmesio informacijos sklaidai artimoje aplinkoje, o ne rūpintis, jog būtumėte lengvai randamas internetinėse platybėse? Juk neverta tikėtis, kad žmonės, radę informaciją internete apie jus, važiuos būtent į jūsų servisą, kai aplink apstu tokias pat paslaugas teikiančiųjų.

Taigi, norėdami priimti sprendimą, ar naudotis SEO paslaugomis, turėtumėte atkreipti į savo vykdomos veiklos specifiką bei terpę, konkurentų gausą, vartotojų ratą.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.