Privalomasis automobilio draudimas

privalomasis draudimas automobiliuiPrivalomasis draudimas automobiliui jau nieko nebestebina, juk nuo jo įsigijimo pabėgti niekur negalima. Vos pasibaigus senajam draudimui vairuotojai ieško kur tik gauti pigesnį ir kokybiškesnį draudimą, kuris suteiktų geras sąlygas, bet esmė ta, kad visi draudimai siūlo už tam tikrus papildomus mokesčius geresnius variantus. Tarkim, „Lietuvos draudimas“ siūlo TPVCA draudimą, kuriame yra ir pagalba kelyje, užtempimas užklimpus, variklio užvedimas, rato pakeitimas, durelių atrakinimas ir net kuro pristatymas. Šios papildomos sąlygos įeina į draudimo kainą, tačiau žmogus gauna visas garantijas, kad išties gaus paslaugas.

Kai yra privalomasis draudimas automobiliui, tai kartu dar galima įsigyti ir KASKO draudimą, kuris kainuoja brangiau, bet jis atlygina visą žalą stichijų, vagystės metu, taip pat žinoma ir avarijos. Tačiau labai svarbu perskaityti draudimo poliso sąlygas, kadangi dažnai žmonės neperskaito visos sutarties, o atsitikus nelaimei sužino, kad dėl kažkokio specifinio įvykio draudimas tikrai neatlygins žalos, o nuostoliai labai dideli. Todėl reikia atidžiai skaityti sutartį, o kad būtų lengviau įžvelgti reikiamus punktus, paaiškinsime į ką reikia atkreipti dėmesį.

Paprastai privalomasis draudimas automobiliui suteikia draudimą eismo įvykio metu, o KASKO dar ir stichinės nelaimės metu, nuo vagystės bei tada, kai į nelaimę yra įsipainioję kiti asmenys. Kiekvienoje sutartyje yra šie punktai, tačiau skirtingose draudimo bendrovėse visos sąlygos gali būti skirtingai aprašytos, todėl svarbu perėjus iš vienos bendrovės į kitą gerai perskaityti sutartį. Taip pat reikia prisiminti, kad bet koks eismo įvykis, kai yra apgadintas automobilis, reikia kreiptis į draudimo bendrovę. Taip pat svarbu pastebėti nuo kokių stichinių nelaimių apdraustas yra automobilis: ugnis, vėjas, audra, liūtis, užliejimas, medžio nuvirtimas ir taip toliau. Jei vieną dieną kaimyno automobilis užsidegs ir šalia stovės jūsų bei bus apgadintas, taip pat išsiaiškinkite su draudimo bendrove ar atlygins žalą, ar ne.

Apskritai, draudimo bendrovės gali atmesti nuostolio padengimo sąlygą tuomet, kai vairuotojas padarė avariją išgėręs ar apsvaigęs nuo narkotikų, taip pat jei tyčia sudaužė automobilį. Galiausiai draudikai neigiamai žiūri ir į tai, jei automobilis techniškai netvarkingas, padangos nudilusios ar prietaisų skydelyje dega lemputė pranešanti apie rimtą problemą.

Netoleruojamu sąlygų išties yra labai daug, tačiau gerai persiskaičius sutartį galima išvengti nemalonių situacijų.

 

 

Akcizo grąžinimas Europos šalyse: kas į šią galimybę pretenduoja ir kur reikėtų kreiptis?

akcizo grąžinimasAkcizas – valstybės biudžetą gausiai papildanti mokesčių rūšis, paprastai taikoma alkoholiui, tabakui, kurui ir elektros energijai bei degalams. Nuo pirmų dviejų, taupymo ir sveikatos puoselėjimo sumetimais, dar galima susilaikyti, tačiau be likusiųjų – nei žingsnio. Gera žinia: verslininkams, pirkusiems degalus tam tikrose Europos šalyse, gali būti taikomas akcizo grąžinimas: kam, kokiu atveju ir kaip?

Akcizo grąžinimas gali papildyti jūsų sąskaitą 0,01-0,214 EUR už litrą – įsigijus didesnį kiekį degalų, susidaro gana nemaža pinigų sumą, kurią verslūs asmenys sumanys kaip „įdarbinti“. Tiesa, juridiniai asmenys, norintys pasinaudoti šia galimybe, turi atitikti žemiau pateiktus kriterijus:

  • transporto priemonė privalo būti registruota vienoje iš Europos Sąjungos šalių;
  • akcizo grąžinimas įmanomas tik tokiu atveju, jei degalų buvo piltasi Belgijos, Italijos, Ispanijos, Prancūzijos, Slovėnijos ar Vengrijos degalinėse;
  • už degalus buvo sumokėta specialia kuro arba kreditine/debetine banko kortele;
  • juridinis asmuo, norintis susigrąžinti akcizą, turi dokumentus, įrodančius kuro įsigijimą;
  • minimalus degalų kiekis, nuo kurio gali būti grąžinamas akcizas – 5000 litrų;
  • transporto priemonės svoris privalo būti ne mažesnis nei 7,5 tonų, o pagaminimo data – ne ankstesnė nei 2001 metai;
  • įmonė, kurios vardu norima susigrąžinti akcizą, toje šalyje negali turėti oficialaus padalinio, taip pat draudžiama užsiimti bet kokia ekonomine veikla.

Atitinkate visus kriterijus, jog jums būtų pritaikytas akcizo grąžinimas, tačiau nežinote, kokia tolimesnė procedūra turi būti atliekama? Būtent informacijos trūkumas, nenoras gaišti laiko gilinantis į mokesčių sistemos subtilybes, kalbos barjeras ir kitos priežastys skatina atidėti šio klausimo sprendimą vėlesniam laikui arba to visai atsisakyti. Neverta prarasti teisėtai priklausančių pinigų: savo paslaugas siūlo kvalifikuoti tarpininkai, kurie, gavę jūsų užklausą, susisiekia su atitinkamomis instancijomis kitose užsienio ir operatyviai perduoda visus akcizo grąžiniui reikalingus dokumentus: jus belieka netrukdomai dirbti savo darbus, ir laukti, kol pinigai „įkris“ į sąskaitą. Šio proceso trukmė priklauso nuo pasirinktos grąžinimo procedūros. Įprasta tvarka pinigų grąžinimas užtrunka apie 4 mėnesius, ypač greita – vos 2 darbo diena (tiesa, šiuo atveju taikomi papildomi reikalavimai).

Įmonės, kurios sąžiningai moka mokesčius, privalo pasinaudoti visomis prieinamomis galimybėmis dalį šių susigrąžinti. Išsirinkus tinkamą tarpinininką, dėl nieko sukti galvos nebereikia – klausimas išsprendžiamas operatyviai ir pagal visas galiojančias taisykles.

Ratlankiai – privalomas BMW atributas

BMW ratlankiai BMW yra vieni iš labiausiai akį traukiančių  automobilių keliuose. O ratlankiai – vienas labiausiai į akis krentančių automobilio akcentų. Tačiau ratlankiai – ne automobilio papuošalas, o dalis, nuo kurios priklauso automobilio stabilumas ir sukibimas su kelio danga. BMW ratlankiai ne išimtis,  o sumanymas papuošti savąjį žirgą naujais ratlankiais gali tapti tinkamu sprendimu siekiant užtikrinti automobilio kokybiškesnį stabilumą ir suteikti sportiškai agresyvesnę, akį traukiančią išvaizdą.

Jei norite savo automobiliui parinkti tinkamus lengvo lydinio ratlankius, pirmiausia reikėtų įvertinti montavimo ir tvirtinimo ertmių išdėstymo skersmenį, jų skaičių, ratlankio lanko plotį ir kitus faktorius. Ir nors pastaruoju metu ratlankiai pradėjo “augimo” tendencijas, rato standartai vis dar siejami su automobilio dizainu:

BMW ratlankiai R16, priklausomai nuo modelio, tinka visiems nuo pirmos iki trečios klasės, išskyrus kai kuriuos antros klasės BMW automobilius.

BMW ratlankiai R17, priklausomai nuo modelio, tinka visiems, šskaitant pirmos klasės automobilius.

BMW ratlankiai R17, e60 – skirti penktos klasės BMW automobiliui. Jie buvo pradėti gaminti tik 2005 m. Specialistai šiuos ratlankius apibūdina kaip tobulą šedevrą prabangiam automobiliui.

BMW ratlankiai R18  tinka visoms BMW klasėms.

BMW ratlankiai R19 tinka visoms BMW serijoms.

riesir svarbus faktorius yra ratlankio išnešimas. Daug kas žino tokius parametrus kaip ratlankio skersmuo, plotis, skylių skaičius ir atstumas tarp jų centrų. Tačiau mažai kas žino ratlankio išnešimo parametrą, tokį kaip BMW ratlankiai et43. Pastarasis reikalingas  nustatant ratlankio atstumą nuo mašinos rėmo.

Tačiau tai kas prieš gerą dešimtį metų atrodė prabanga, tarkim R17 ratlankiai, šiandien atrodo įprasta mašinos dalis, su kuria iš gamyklos išrieda net ir pigesnės bazinės komplektacijos automobiliai. Šiandien, ratų standartai siejami su automobilio stabilumu kelyje bei nuolat augančiais vartotojų poreikiais. Tad meistrų nestebina BMW ratlankiai R20 ar  R22 skersmens. Didėjant ratlankių skersmeniui tolygiai mažėja padangos profilio aukštis.

Įvairių tipų ir dydžių brilijantų Jūsų automobilio padangoms galima surasti vykdant paiešką tiesiog pagal – BMW ratlankiai Klaipeda. Patogu, greita ir kokybiška.

Pagrindinės priežastys, kodėl perkaista automobilio variklis

Aušinimo sistemaAušinimo sistema gali pridaryti automobiliui nemažai žalos, jeigu ignoruosite signalus, jog variklis tuoj perkais.  Automobilio variklis darbo metu gali smarkiai įkaisti – ne tik karštomis vasaros dienomis, bet net ir žiemą. Jeigu papuolėte į kamščius arba didele apkrova kylate į kalną, variklis gali sunkiai atlaikyti kaitrą, o blogiausiu atveju nuo didelės vidinės temperatūros “užvirti”.

Jeigu norite apsisaugoti nuo šių negandų, ir siekiate, kad automobilio variklio aušinimo sistema veiktų sklandžiai, siūlome išsiaiškinti pagrindines priežastis, dėl kurių gali kilti panašios problemos.

  • Pirmiausiai gali būti, jog sistemoje yra per mažai aušinimo skysčio. Jeigu ant variklio paviršiaus matote baltas nuosėdas arba po automobiliu paliekami tosolo lašai – gali būti, kad aušinimo skystis prateka.
  • Pasitaiko, kad blogai veikia automobilio termostatas. Dėl besikaupiančių nuosėdų, aušinimo sistema ir termostatas nebefiksuoja tosolo temperatūros. Jeigu norite to išvengti, nepilkite į aušinimo sistemą kieto vandens.
  • Už daug aušinimo sistemos gedimų yra atsakingas varginantis ir ilgas variklio veikimas. Intensyvus ir didelio dažnio alkūninio veleno sukimasis reikalauja daugiau tosolo, kuris varomas per aušinimo sistemas, todėl svarbu pakankamas jo kiekis.
  • Pavojingas automobiliui yra vidinis perkaitimas, kai prietaisų skydelyje salone nedega įspėjamoji lemputė, o aušinimo sistemoje vyksta perkaitimas. Taip gali nutikti dėl didelio kiekio nuosėdų aušinimo takuose. Susikaupusios jos trukdo pratekėti skysčiui ir dar blogiau – sukuria kamštį, kur pradeda kauptis šiluma, auga temperatūra. Tokiomis sąlygomis tosolas gali nėt praėsti aušinimo ertmes.
  • Jei pajutote saldų kvapą, sklindantį iš variklio, tai rodo, jog kažkur prateka tosolas.

Norėdami išvengti šių problemų, laiku keiskite aušinimo skystį, plaukite aušinimo sistemą, pasirūpinkite tvarkingu termostato darbu.

  • Jeigu pastebėjote, jog prietaisų skydelyje temperatūros rodyklė artėja prie pavojingos ribos, imkitės veiksmų: įjunkite salono šildymą – taip išeis laukan didesnė dalis šilumos, sustokite šalikelėje, bet nestabdykite variklio, nes nustos cirkuliuoti aušinimo skystis. Tačiau jei matote, jog situacija negerėja, išjunkite variklį, bet palikite starteriu įjungtą automobilį, tuomet jis liks vėdinamas.

Jeigu sugedo jūsų aušinimo sistema ir norite gera kaina įsigyti jai reikalingas detales, užsukite į pigiausiosdalys.lt. Čia galite su akcija pigiau gauti viską savo automobiliui. Apsilankyti galite internetu, Vilniuje ir Šiauliuose.

Mikroautobusų nuoma – optimaliausias pasirinkimas kraustantis į naujus namus

mikroautobusų nuomaPersikraustymas į naujus namus, ypač nuosavą būstą, kelia malonų jaudulį ir džiugesį, tačiau įkurtuves gali aptemdyti persikraustymo darbai. Daiktai linkę kauptis, todėl, tik pradėję viską krauti į dėžes, suprasite, kad turto „užgyvenote“ išties nemažai. Žinoma, visada galima nereikalingus ar pabodusius daiktus atiduoti artimiesiems ar paaukoti skurdžiau gyvenančioms šeimoms, tačiau net ir tai vargu ar padės sutilpti į nuosavą automobilį.

Mikroautobusų nuoma išties puikus pasirinkimas, jei vertinate savo laiką ir patogumą. Tiesa, dalis žmonių galvoja, kad ši paslauga labai brangi. Kita vertus, prieš atsisakant šios idėjos, vertų paskaičiuoti, kiek laiko sugaišite ir kuro sunaudosite važinėdami iš vieno miesto galo į kitą, nes vargu ar pavyks visus daiktus persivežti nuosavu lengvuoju automobiliu per vieną reisą. O ką jau kalbėti, jei reikia perkraustysi ir gana didelius daiktus tokius kaip sofa, šaldytuvas ir kita stambioji buitinė technika? Tad įvertinus patogumą, kuro sąnaudas, iššvaistytą laiką ir „sudegintas“ pilkąsias smegenų ląsteles, mikroautobusų nuoma yra išties ekonomiškesnis ir racionalesnis pasirinkimas.

Be to, nuomodamiesi mikroautobusą,  visada galite kreiptis į profesionalius perkraustytojus, kurie ne tik išspręs dilemą, kaip iš penkto aukšto nutempti antikvarinę močiutės komodą ir ją vėl užkelti į devintą aukštą, bet ir pasirūpins, kad visi jūsų daiktai būtų perkelti į naująjį būstą laiku ir be jokių nesklandumų. Tad, jei susižavėjote mintimi apie mikroautobusų nuomą, turite žinoti kelis dalykus.

Visų pirma, mikroautobusų nuoma nėra paskutinės minutės paslauga. Tai reiškia, kad transporto priemonės rezervacija, ypač tada, jei į pagalbą samdotės perkraustytojus, turi būti atlikta iš anksto, o ne palikta paskutinei akimirkai, nes tada galite likę it musę kandę. Visų antra, mikroautobusų nuoma skirstoma i kelias kategorijas: mikroautobusai skirti perkraustymui, prekių ar daiktų pervežimui ir mikroautobusai skirti iš taško A nuvykti į tašką B. Tokia mikroautobusų nuoma – puikus pasirinkimas, jei ketinate atostogauti su didesne draugų kompanija, bet nepersikraustant. Ir galiausiai atminkite, kad nereiktų susižavėti pirma pasitaikiusia mikroautobusų nuomos reklama, geriau jau nepatingėti šiek tiek pasižvalgyti ir palyginti kainas, nei permokėti. Sėkmės!

Pirmasis automobilis: kaip neįsigyti šlamšto?

padangosKiekvienas vairuotojas savo pirmąjį automobilį pamena iki šiol ir visai nesvarbu ar jį įsigijo prieš tris ar prieš trisdešimt metų.

Perkant pirmąjį automobilį, kai dar nėra sukaupta daug patirties, žinių, o dažnais atvejais ir daug lėšų, kurių pirmajam automobiliui ir nereikia, nes pirkti automobilį iš salono tikrai neapsimoka, jaunieji vairuotojai dažniausiai daugiausiai dėmesio skiria estetiniam grožiui – kėbulo dizainui, salonui, valdymo panelei ir pan., kainai ir žinoma „apetitui“.  Labiau su automobiliais susipažinę vairuotojai netingi pažiūrėti, kas yra po variklio dangčiu arba į pagalbą atsiveda tėvelius ar draugus, kurie per savo vairuotojo karjerą yra turėję ne vieną keturratį kelionės palydovą. Visa bėda, kad dalis tų patarėjų nėra mechanikai ir visko nuodugniai apžiūrėti negali, bet yra keletas niuansų, į kuriuos būtina atkreipti dėmesį.

Visų pirma, padangos. Reiktų įvertinti planuojamo pirkti automobilio padangų kokybę, ar yra atsargine padanga ir visi reikalingi instrumentai, jei prireiktų pakeisti padangą. Jei padangos labai nudilusios arba skiriasi jų protektoriaus raštas, jei nėra atsarginės padangos galima derėtis dėl automobilio kainos. Atidumas padės sutapyti, todėl pro akis nereiktų praleisti  automobilio apavo.

Visų antra, vertėtų pažiūrėti po automobiliu, ar nėra prilašėję tepalų ar aušinimo skysčio. Jei yra, vertėtų pagalvoti ar verta jį pirkti. Žinoma, gedimas gali būti menkas – trūkusi žarnelė ar susidėvėjusi tarpinė. Kita vertus, lašantis skystis gali byloti ir apie rimtesnes automobilio problemas, pavyzdžiui, vairo kolonėlės gedimą, kurio tvarkymas kainuoja gana brangiai. Tiksliau gali pasakyti tik autoserviso darbuotojai.

Apžiūrėjus automobilio apačią, reiktų lįsti po kapotu ir įvertinti ar automobilio variklis bei turbina nėra apsilieję tepalais. Jei yra, reiktų labai gerai pagalvoti apie tokio automobilio pirkimą. Tepalų išsiliejimas gali signalizuoti apie turbinos ar variklio cilindrų gedimus, kurių šalinimas gali kainuoti daugiau nei pats automobilis.

Ir galiausiai naują automobilį reikia išbandyti. Išbandyti – tai reiškia pavažiuoti ne kelis ar metrus, o gerai pasisukinėti mieste bei aplink miestą esančiuose keliuose, kuriuose yra leidžiamas didesnis greitis, kad įsitikintumėte ar, padidėjus greičiui, nedingta trauka, jei dingsta – kažkas negerai. Taip pat būtina atkreipti dėmesį į tai ar lengvai „mėtosi“ pavaros, ar lengvai sukasi vairas, ar sankaba, perjungiant bėgį, neskleidžia keistų garsų ir pan. Žinoma, optimaliausias pasirinkimas – su automobilio pardavėju nuvažiuoti į patikimą, jūsų pačių išrinktą autoservisą, kad „meistriukai“ jūsų planuojamą pirkinį gerai „papurtytų“ bei atliktų kompiuterinę diagnostiką.

 

Ar tikrai chip tuningas sugebės už mažus įkainius pasiekti optimalius variklio galios padidinimo rezultatus?

Chip tuningasDaugumai piliečių net nekyla abejonių, kuomet kalbama apie tai, kad galingas automobilis yra tiesioginis būdas, siekiant padidinti komfortiškumą vairuojant. Turime omenyje tai, kad ne visuomet, žinoma, didesni kilovatai sudaro didžiulę įtaką, tačiau tiems asmenims, kurie galimai nuolatos važinėja didesnius atstumus, o be viso to ir nėra linkę sukti ratus po visą miestą, kaip ir tikriausiai būtų galima daryti prielaidą, kad galingesnė transporto priemonė yra niekas kitas, kaip tik malonumas. Realiai žiūrint, būtų galima pastebėti ir tai, kad vykdomi įkainiai pasiūloje, kalbant apie galingesnius automobilius, taip pat esą didesni – įsigyti galingą transporto priemonę jums kainuos daugiau.

Vis dėlto, pakankamai dažnai esą diskutuojama, kokiomis paslaugomis būtų galima pasinaudoti, siekiant padidinti transporto priemonės galią? Nejaugi iš tiesų reikėtų ieškoti alternatyvių, galingesio variklio galimybių, bei samdytis žmonių, jog šį prijungtų prie jau turimo automobilio? Be jokių abejonių, tokie varginantys padariniai nėra būtini, kadangi chip tuningas paslauga, realiai žiūrint, galėtų suteikti jums tiesioginės naudos, o be viso to ir pagelbėti, norint padidinti turimos transporto priemonės galingumą už mažus įkainius.

Chip tuningas, realiai žiūrint, yra savotiška naujovė rinkoje, o be viso to, vis dar nėra daug specialistų, kurie galėtų tinkamai įgyvendinti pasiūlymą. Taip esą vien dėl to, kad chip tuningas, be viso to, kad reikalauja specifinių technologijų, taip pat yra atliekamas ir specialiai paruoštų darbuotojų, kurie turi kvalifikaciją, bei žino, kaip reikėtų elgtis su atitinkamais automobilių modeliais. Toks tuningo būdas negali būti taikomas visiems automobilių modeliams identiškai, todėl natūralu, kad papildomos žinios yra daugiau, nei būtinos.

Svarbiausia, kad chip tuningas esą įgyvendinamas daug pigiau, o be viso to ir daug greičiau, jeigu palygintume pasiūlymą su kitomis alternatyvomis. Esame įsitikinę, kad tokių padarinių užtenka, kaip motyvo, pasinaudoti paslauga, tiesa? Pasinaudokite šiuo pateikiamu pasiūlymu, kad jau ir sekančią dieną – ne tik, kad daug pinigų neišleisite, tačiau ir kuo puikiausiai galėsite pasimėgauti atnaujėjusiu automobiliu.

Kokį automobilį išsinuomoti?

auto nuomaPasirinkti transporto priemonę yra gana sunku ne tik tuomet, kai norite ją nusipirkti. Kartais net ir nuoma gali pasirodyti labai sudėtingas procesas, kadangi atrasti tokį variantą, kuris jums yra geriausias – gana sunku. Auto nuoma yra išties labai populiari paslauga, kuri lydima nedidelių investicijų ir tikrai džiaugsmingų malonumų. Visgi, kadangi egzistuoja toks platus pasirinkimas kartais gali būti kiek sunku atrasti transporto priemonę, kuri jums tiktų. Tokiu atveju rekomenduojame susipažinti su pagrindiniais patarimais, kurie padės atrasti tobulumą.

  1. Rekomenduojame pasirinkti tą transporto priemonę su kuria esate įpratę iki šiol važinėti. Tokiu atveju tikrai nebus kokių nors nemalonumų, kurie galėtų sukliudyti džiaugtis malonia kelione.
  2. Pasirinkite tokio tipo pavarų dėžę, kuri jums atrodo pats geriausias pasirinkimas. Jeigu esate pratę prie automatinės, tokiu atveju jau geriau su mechanine visai nevažiuoti. Paprasčiausiai galite labai sau apsunkinti kelionę.
  3. Jeigu tik leidžia galimybės, būtinai dar prieš išsinuomodami įsėskite į transporto priemonę ir pasižiūrėkite – kaip joje jaučiatės. Pasireguliuokite veidrodėlius bei sėdynę pagal savo poreikius.
  4. Jei iki šiol vairavote tik mažų gabaritų mašinas – prie tokių likti mes jums ir siūlome. Paprasčiausiai vairuoti karavaną gali tik tas asmuo, kuris turi nemažai praktikos šioje srityje.
  5. Jeigu mašinoje planuoja keliauti keli asmenys – tokiu atveju geriau yra tokia, kuri atsidaro su keliomis durelėmis.
  6. Įvertinkite ir tai, kad mašina turi būti pasirenkama pagal tai, kokiu kuru ji yra varoma. Auto nuoma suteikia galimybę nuomotis skirtingo pobūdžio transporto priemones. Kai egzistuoja pasirinkimas – visada galima atrasti patį geriausią.

Auto nuoma bus malonumas tik tokiu atveju, jeigu jūsų pasirinkta transporto priemonė tikslingai veiks rinkoje. Kuomet egzistuoja daug variantų kartais gali būti sunku susidėlioti pliusus ir minusus, kurie galiausiai apsprendžia pasirinkimą. Būtent todėl siūlome kuo daugiau laiko skirti paieškoms. Užtikriname, kad tuomet rezultatas Jus patenkins.

Kaip vairuoti slidžiame kelyje?

autoservisaiVos tik iškritęs pirmasis šių metų sniegas automobilių vairuotojams priminė, jog laukia dideli žiemos iššūkiai. – juk pirmasis sniegas ar ledas sukausto gatves, vairuotojai dažnai būna išmušami iš vėžių. Specialistai teigia, jog pagrindinės problemos, kurios vairuotojus ištinka žiemą ir sumažina kelionės saugumą yra netinkamai paruoštas automobilis, saugaus greičio bei atstumo nesilaikymas ir, be abejonės, kitos transporto priemonės.

Svarbiausias vairuotojų darbas, kurį gali atlikti tiek autoservisai, tiek ir pats vairuotojas yra laiku pakeistos padangos. Tai slidžiame kelyje padės išvengti eismo įvykių. Šio darbo nereikėtų atidėlioti – padangas pasikeiskite likus šiek tiek laiko iki nustatytos datos, kadangi prie jų reikia priprasti. Be to, naujuosius retus rekomenduojama tik pasnigus ir atsiradus pirmajam ledui išbadyti uždaroje aikštelėje. Juk prie naujų padangų reikia priprasti, reikia suvokti, koks yra jų sukibimas. Žiemą jis pasikeičia, be to, pailgėja ir stabdymo kelias, todėl vairuotojams reikia įprasti pradėti stabdyti iš toliau, nes dėl  prastesnio padangų sukibimo su danga automobiliui sustoti prireikia daugiau laiko.

Apšalus kelio dangoms vairuotojams labai dažnai koją pakiša įprotis važiuoti itin arti kitos transporto priemonės. Žiemą automobilio stabdymo kelias pailgėja bene dvigubai, todėl vairuotojai nuo kitų transporto priemonių turėtų laikytis atitinkamai didesnio atstumo. Puikus pasirinkimas – anksčiau galiojęs saugaus atstumo apskaičiavimas, kuris rekomenduoja važiavimo greitį padalinti iš dviejų ir būtent tokio atstumo laikytis nuo kitos transporto priemonės, pvz., jei mieste jūsų greitis 50 km/h, tai priekyje esantis automobilis turėtų būti ne mažiau nei už 25 m. Vis dėlto, nepaisant tokių rekomendacijų, vairuotojai, ypač mieste, nėra linkę laikytis saugaus atstumo nuo kitų transporto priemonių. Dėl šios priežasties autoservisai žiemos metu turi ganėtinai daug darbo…

Kai tik iškrinta pirmasis sniegas ir ledas sukausto kelius, vairuotojai turėtų nebeskubėti, pamiršti vasarinio vairavimo ypatumus ir neapgalvotai priimtus sprendimus, kurie vasarą dažnai pasiteisindavo. Žiemą nebeturėtų likti greito vairo pasukimo, staigaus stabdymo ar akceleratoriaus pedalo paspaudimo. Taip elgiantis automobilis tampa nebevaldomas ir dažnai neišvengiama susidūrimo.Važiuojant slidžiu arba apsnigtu keliu norint išvengti eismo įvykio būtina laikytis saugaus greičio. Jis turi būti toks, kad automobilis nepaslystų, kadangi jį suvaldyti tokiu atveju ne visada pavyksta net ir turint daug patirties.

Automobilio stabdymas esant slidiems keliams taip pat nemažai daliai vairuotojų yra sunkiai įveikiamas išbandymas. Specialistai atkreipia dėmesį į tai, jog stabdymas labai priklauso nuo to, ar automobilyje yra įmontuota ABS sistema, ar ne. Tas transporto priemones, kuriose nėra šios sistemos, reikia stabdyti trumpais staigiais stabdžio pedalo paspaudimais. Tokiu būdų ratai negalės užsiblokuoti. Tuose, dažniausiai naujesniuose, automobiliuose, kuriuose yra įmontuota ABS stabdymo sistema, prieš tai aprašytą procesą ji padaro už vairuotoją, todėl tokias transporto priemones reikia stabdyti vienu stipriu pedalo paspaudimu ir negalima jo daug kartų maigyti. Jei taip darysite, automobilio elektronika nesupras, kas vyksta. Jeigu slidžiame kelyje pamatoma kliūtis, geriau būtų ne staigiai stabdyti, o esant galimybei ją apvažiuoti. Vis dėlto, susidūrus su kliūtimi daugumą vairuotojų, kaip vienintelį sprendimą mato tik stabdymą, bet ne vairo pasukimą. O tai neretai sukelia eismo įvykį.

Automobilio vaškavimas – ilgalaikės švaros garantas

automobilių remontasKiekvienas norime važinėti gražiu,  išpuoselėtu, tvarkingu automobilių. Jo nepakanka kartas nuo karto nuplauti su vandeniu ir muilu įprastoje plovykloje ar savo kieme. Reikia savo transporto priemonę ir vaškuoti bei poliruoti. Autoservisai Vilniuje, kuriuose teikiama automobilių vaškavimo paslauga, tvirtina kad tai ne tik suteikia transporto priemonei natūralų blizgesį, tačiau taip pat ir padeda apsaugoti kėbulo spalvą nuo neigiamo aplinkos ar mechaninio poveikio.

Vaškuojant automobilį virš dažų susidaro skaidrus blizgus vaško sluoksnis, kuris užpildo nedidukus įbrėžimus ar akmenukų paliktus pažeidimus, padarydamas juos nepastebimus. Taip pat nedidelis vaško sluoksnis efektyviai užkerta kelią naujų smulkių pažeidimų bei korozijos atsiradimui.

Padengti vašku automobiliai tarsi įgauna šarvą, kuris saugo dažus. Kiekvienas autoservisas Vilniuje jums rekomenduos automobilį vaškuoti tik pasislėpus nuo saulės. Jeigu jūsų automobilio kėbulo paviršius yra per daug įkaitęs, tuomet vaškas, kurį ruošiatės naudoti, per greitai išdžius ir jo perteklių taps sunku pašalinti. Be to vienu metu nereikėtų darbuotis daugiau nei su dviem kėbulo elementais. Vašką ant automobilio reikėtų tepti sudrėkintu skudurėliu arba kempine vienos krypties judesiais. Vašką užtepę, leiskite jam džiūti iki tol, kol jis pasidarys matiniu. Tuomet naudodami sausą, švarų, kuo minkštesnį medvilninį skudurėlį pašalinkite susidariusį vaško perteklių. Skudurėlį apverskite arba perlenkite, kad per didelis vaško kiekis netrukdytų vaškavimui. Esantį perteklių nuo skudurėlio dažnai nukratykite arba tiesiog jį vis keiskite nauju. Pabaigę šį procesą, švaria kempine ar skudurėliu ir švelniai patrinkite vietas, kurios liko matinės.

Kiekvieno automobilio kėbulas turi būti vaškuojamas naudojant geriausią, aukščiausios kokybės ir gana natūralų vašką. Tik tuo atvejų iš tikrųjų pamatysite šios procedūros teikiamą naudą. Jūsų automobilio dažytas paviršius bus apsaugomas nuo neigiamo aplinkos poveikio, jis gerokai ilgiau išliks švarus, blizgantis, prie jo mažiau lips įvairūs nešvarumai. Automobilių kėbulus apsaugančio vaško gamintojai teikia rekomendacijas, jog priklausomai nuo to, kaip dažnai plaunate savo automobilį, norint geriausių rezultatų reikėtų neužmiršti vaškuoti transporto priemonę vidutiniškai kas 3 mėnesius. Vaško sluoksnis nėra amžinas ir maždaug per tiek laiko jis nusitrina.