svetainiu kurimasKaip elgtumėtės toliau, laikraštyje radę darbo pasiūlymą, išvydę dėmesį patraukusią reklamą ar, pokalbo metu, draugui prasitarus apie kokybišką vienos ar kitos firmos produktą? Didžioji dalis sėstų prie interneto ir, norėdami gauti daugiau informacijos, bandytų aplankyti dominančios įstaigos internetinę svetainę. Ir tikriausiai labai nustebtų tokios neradę! Internetinės svetainės šiandien tampa neatsiejama įmonės dalimi, nepriklausomai nuo veiklos pobūdžio, dydžio, darbuotojų skaičiaus, lokacijos ir panašiai. Tiesa, pats tinklapio turėjimo faktas sėkmės dar negarantuoja, viskas priklauso nuo to, ar svetainė tinkamai reprezentuoja įmonę. Norint to pasiekti, svetainiu kurimas turi būti patikėtas į gerų specialistų rankas.

Svetainių svarbą geriausiai atspindi joms keliami uždaviniai:

  • Įmonės įvaizdžio formavimas.

Pirmojo įspūdžio reikšmė itin akivaizdžiai pasireiškia internetinėje erdvėje: jei visas puslapio dizainas ar atskira detalė nepatrauks vartotojo dėmesio, jis, tikėtina, negaiš laiko, paspaus mygtuką „atgal“ ir susiras labiau jo poreikius tenkinančią svetainę. Tokios detalės kaip techniniai puslapio parametrai bei talpinamo turinio kokybė formuoja ne tik potencialių klientų, bet ir galimų verslo partnerių nuomonę.

  • Informacijos apie įmonę bei jos siūlomą produktą sklaida.

Svetainių kūrimas turi būti įgyvendintas taip, jog interneto vartotojas greitai ir patogiai rastų visą dominančią informaciją apie pačią įmonę bei siūlomas prekes ar paslaugas ir nuspręstų, jog tai yra geriau už analogišką konkurentų produktą. Asortimento „apgyvendinimas“ bei informatyvūs aprašai padeda sutaupyti ir darbuotojų laiką: klientai dažniausiai jau yra susipažinę su pateiktomis charakteristikomis ir kreipiasi turėdami konkrečius pageidavimus.

  • Pardavimo apimčių skatinimas.

Svetainių kūrimas aktualus visoms be išimties įmonėms, o ne tik toms, kurių svetainė atlieka e-parduotuvės funkciją. Net jai siūlomos paslaugos negalima įsidėti į virtualų krepšelį (pavyzdžiui – teisinė konsultacija), patrauklus savo veiklos specifikos bei išskirtinumo pristatymas gali lemti, jog susidomėję klientas kreipsis nurodytais konktais ar atvyks į biurą/parduotuvę.

Internetinių svetainių kūrimo paslaugas šiandien siūlo daugelis – pradedant solidžiomis įmonėmis ir baigiant informatikos studentais, norinčiais papildomai užsidirbti. Savaime suprantama, jog pastarųjų įkainiai gerokai skiriasi. Smulkiojo verslo atstovai bei visi tie, kurie mano, jog svetainių kūrimas tėra formalus „pliusas“ įmonės veikloje,  kaip pagrindinį kriterijų pasirinkę kainą, rizikuoja „nudegti“ ir gauti menkavertį produktą. Atsakingai rinkitės asmenis, kuriems patikėsite savo įmonės „vizitinės kortelės“ – internetinio puslapio – kūrimą. Atkreipkite dėmesį:

  • kaip jūs, iš lankytojo pusės, vertinate jų anksčiau sukurtas internetines svetaines;
  • ar laikomasi nuostatos, jog svetainių kūrimas turi būti orientuotas tiek į realų vartotojų, tiek ir paieškos sistemos reikalavimus (SEO darbai turi būti atliekami dar svetainiu kurimas stadijoje);
  • ar specialistai įsipareigoja rūpintis svetaine nuolat, ar „nusiplauna rankas“, vos tik pastarąją paleidus.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.