Straipsnių administracija

straipsniai ir tekstai įvairiomis temomis

El. komercijaITPrekyba

Kuo pasirūpinti, kad Jūsų internetinė parduotuvė būtų patraukli lankytojams?

internetinė parduotuvėInternete kasdien atsidaro tūkstančiai naujų elektroninių parduotuvių. Internetui vis daugiau laiko atimant iš mūsų kasdienybės, virtualioje erdvėje mėgstame ne tik pramogauti, dirbti, bet ir apsipirkti. Lietuvoje internetu perka vis daugiau žmonių, tačiau verslininkai vis dar baiminasi, kaip pritraukti dar daugiau pirkėjų. O tai galite užtikrinti tuomet, jei Jūsų internetinė parduotuvė yra patraukli ir patogiai naudojama pirkėjams. Į ką reikėtų atkreipti dėmesį?

  • Spalvos ir šriftai. Tai svarbiausias kriterijus, kuris sukuria pirmą įspūdį lankytojams Jūsų internetinėje parduotuvėje. Ar Jums patiems yra buvę atvejų, kai ko nors ieškote internete, tačiau atsidarę labai perkrautą, niūrų ar sunkiai įskaitomu šriftu užpildytą puslapį, nesivarginate jame išbūti ilgiau ir uždaro tuojau pat? Jei norite padidinti pardavimus, pasirūpinkite, kad Jūsų svetainė nebūtų tokia atgrasi. Tam reikėtų naudoti         teigiamai nuteikiančias spalvas svetainėje, vengti per daug akį rėžiančių derinių ir būtinai naudoti patogų ir lengvai skaitomą šriftą.
  • Patogus pirkimas. Svarbiausia Jūsų svetainės dalis turi būti skirta apsipirkimui. Jei norite parduoti daugiau prekių, Jūsų internetinė parduotuvė turi būti tokia, jog apsipirkti joje būtų labai paprasta. Tam pirmiausiai reikia sukurti platų prekių katalogą, kurį būtų galima lengvai vartyti. Pasirūpinkite, kad prekės būtų aprašytos ir kiekviena turėtų profesionalią nuotrauką. Be to, užtikrinkite patogų naudojimą ir pasirūpinkite, kad prekių puslapiai greitai užsikrautų. Norint, kad apsipirkti lankytojams būtų patogu, nepamirškite prekių krepšelio funkcijos bei patogaus apmokėjimo. Nors žmonės internete apsiperka vis dažniau, vis virtualioje erdvėje vis dar yra parduotuvių, kuriose neįmanoma tiesiogiai apmokėti už prekes, ta galima padaryti savarankiškai prisijungus prie savo banko. Tačiau pirkėjams tai tikrai nėra patogus variantas.
  • Suteikite pagalbą. Dar vienas svarbus dalykas, kuriuo turite pasirūpinti, jei norite, kad Jūsų internetinė parduotuvė būtų patraukli lankytojams, tai konsultantas arba pagalba Tai labai gera idėja, kuri padeda lankytojams lengviau orientuotis ir patogiau apsipirkti Jūsų parduotuvėje. Jei pirkėjui kyla kokių klausimų, jis tuojau pat gali paklausti budinčio konsultanto ir išsiaiškinti. Taip sumažinsite atvejų, kai pirkėjai neperka parduotuvėje, nes kažko nesupranta.

 

Tagged:

LEAVE A RESPONSE

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts