el-komercijaInterneto verslas Lietuvoje išgyvena aukso amžių – parduotuvę juk galima susikurti labai nebrangiai, arba iš viso ją išsinuomoti. Bet internetine parduotuve yra tik pirmas žingsnis sėkmingo verslo link. Pasistengsime pateikti kelias mintis, kodėl.

Internetinė parduotuvė yra toks pats darbo įrankis, kaip telefonas ar kasos aparatas. Jis tik virtualus. Čia sudėtos virtualios prekės, virtualiose lentynoje, taikomos nuolaidos, vykdomos akcijos, kaip normalioje parduotuvėje. Pirkėjai per el. Parduotuvės užsakymų ir apmokėjimo sistemą atsiskaito už prekes, užsisako sąskaitas faktūras, jei perkama įmonės vardu. Viskas labai primena paprastą verslą, todėl ir reikia turėti omenyje, kad darbo įrankio įsigijimas yra tik pirmas žingsnis.

Antras žingsnis yra produktai ir paslaugos, jų pardavimo strategija. Kuriuos produktus pardavinėsite labiau, kuriems antkainiai bus mažesni, kurių užsisakysite daugiau, jei kažką laikote savo sandėlyje? Kiek padarysite nuolaidos, jei kažkas pirks keletą iš karto? Visa tai yra svarbi pardavimų strategija, kurią reikia nusistatyti ir laikytis. Ji pagrįsta kruopščia konkurentų analize, nes jei kainos skirsis ženkliai, verslas nepasiseks, kad ir kokia graži Jūsų internetinė parduotuvė būtų.

Trečias žingsnis yra rinkodara. Interneto reklama yra galingas įrankis, tačiau jei savo verslo nereklamuosime, nebus lankytojų, o be jų nebus ir pardavimų. Interneto reklama yra labai svarbi, tad čia reikia ir šiek tiek investicijų, nes papulsite į uždarą ratą – nėra reklamos – nėra pardavimų – nėra lėšų reklamai.

Klientų aptarnavimas yra ketvirtas žingsnis sėkmingo verslo link. Atrodo, kad internetinės parduotuvės dirba savaime, tačiau iš tikrųjų taip nėra – jose dirba nemažai žmonių, kurie bendrauja su klientais, pataria, ką įsigyti, papasakoja apie prekes, sprendžia kitas problemas. Jei klientų aptarnavimas bus silpnas, automatiškai suges reputacija ir verslas nebus sėkmingas.

Penktas žingsnis yra teikiama nauda. Juk interneto parduotuvės turi parduoti tai, kas žmonėms naudinga. Jei prekiaujate lygiai tokiomis pačiomis prekėmis, kaip ir kitos dešimt parduotuvių, kodėl pirkėjas turi pirkti iš jūsų, net jei kaina keliais litais mažesnė? Jei sugebate pasiūlyti kažką naujo, originalaus, netradicinių prekių ar jų pakuočių – sėkmė jau arti, nes visada atsiras pirkėjų, kurie tai įvertins ir rekomenduos jus savo draugų ratui.

Penki paprasti žingsniai iki verslo sėkmės nuo jos gali ir nutolinti, jei jie bus žengiami netvirtai, arba nuspręsite juos praleisti.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.