Naujienlaiškių siuntimas – efektyvus būdas reklamuotis

naujienlaiskiu siuntimasKalbant su el. komercijos projektų rinkodaros specialistais, jie gana vieningai pritaria minčiai, kad vienas iš geriausių būdų reklamuoti savo prekes ir didinti pardavimus – naujienlaiškiai. Jei jie daromi profesionaliai, jų veiksmingumas yra gana didelis.

Naujienlaiškių siuntimas yra nuolatinis procesas el. komercijos įmonėse, tačiau tokią rinkodaros priemonę galima pritaikyti ir kitose srityse. Norėdami įsitikinti, kad Jūsų verslui naujienlaiškiai yra iš tikrųjų reikalingi, pabandykite pasvarstyti apie šiuos momentus:

Kaip dažnai siūlote naujus produktus ar paslaugas? Jei neorganizuojate jokių akcijų, neskelbiate naujienų, niekas jūsų veikloje nesikeičia – naujienlaiškiai Jums nereikalingi. Jei kas mėnesį siūlote naujas paslaugas, nuolaidas, akcijas, įvyksta koks svarbus įvykis, kuriuo norėtumėte pasidalinti su savo klientais, naujienlaiškis yra reikalingas.

Ar jūsų įmonės interneto puslapis gausiai lankomas? Jei ne, naujienlaiškis yra puiki priemonė priminti Jūsų potencialiems klientams apie save ir pakviesti apsilankyti pas jus ir ieškoti tam tikros informacijos. Taip lankytojas kurį laiką liks puslapyje, skaitys informaciją, domėsis, ką Jūsų įmonė iš tikrųjų veikia.

Ar darote tam tikras nuolaidas ne visiems klientams, o tik kai kuriems iš jų, pavyzdžiui iš tam tikro miesto, arba užsisakusiems tik tam tikras prekes? Naujienlaiškis yra puiki proga pasiūlyti labai specifinių nuolaidų rinktiniams klientams.

Jei yra poreikis bent vienam iš trijų paminėtų reklamos priemonių, naujienlaiškiai gali labai padėti Jūsų verslui.

Naujienlaiškių siuntimas tik iš pirmo žvilgsnio atrodo paprastas – surašiau laišką, sudėjau visus į BCC laukelį, kad vienas kito adresų nematytų ir išsiunčiau. Kokios problemos?.. Jokių, galite daryti ir taip, tačiau dėl neatsakingo ar neprofesionalaus darbo su el. laiškais gali kilti šiokių tokių nesusipratimų, kurie greičiausiai nepadės Jūsų verslui. Pirmiausiai naujienlaiškio pavadinimas turi būti užkabinantis. „Siūlome buhalterines paslaugas Vilniuje“ antraštė jau nieko nestebina. Gavę tokią žinutę laiško gavėjai jo greičiausiai net neatsidarys ir ištrins net neskaitę. Pats naujienlaiškio tekstas turi būti parašytas pagal tam tikras taisykles. Pasiūlymas turi būti aiškus ir glaustas, kad jį būtų galima „nuskenuoti“ per 5 sekundes, o tada nuspręsti, ar verta skaityti, ar ne. Pradžioje turi būti aiškiai suformuluotas pasiūlymas ir kvietimas veikti – užeiti į puslapį, užsisakyti, skaityti plačiau ir t.t. naujienlaiškyje turi būti iliustracija, kuri ne tik pagyvina patį tekstą, bet ir sukelia tam tikrą emociją. Laiško pabaigoje pakartojamas kvietimas veikti tuo atveju, jei gavusysis nusprendė viską įdėmiai perskaityti.

Plačiau informacijos gali būti pateikiama keturiais būdais:

  1. Prisegtuke;
  2. Interneto puslapyje;
  3. Atrašius į šį laišką arba specialiu el. paštu;
  4. Daugiau informacijos suteikiama tam tikru telefonu.

Šie būdai pasirenkami pagal tai, kaip verbuojami nauji klientai – internetu, el paštu arba tiesioginio kontakto metu skambinant.

Yra dar gausybė momentų, į kuriuos reiktų atkreipti dėmesį. Dėl to geriausiai šį užsiėmimą patikėti savo srities profesionalams.

Vizitinės kortelės – paprastas būdas pristatyti save

vizitinės kortelėsNors šių dienų gyvenime popierinius daiktus – knygas, žurnalus, laiškus – baigia išstumti elektroniniai jų pakaitalai, visgi vizitinės kortelės išlieka nepakeičiamos. Nuo jų apsikeitimo prasideda verslo pokalbiai, jomis save pristatote bei primenate apie save klientui. Galų gale, kokybiškos ir tikslingai paruoštos vizitinės kortelės kuria įmonės įvaizdį ar supažindina su veikla, ne tik suteikia svarbiausius kontaktinius duomenis.

Vizitinių kortelių gamyba, tiksliau visas procesas nuo idėjos galvoje iki atspausdinto galutinio varianto rankose, yra trumpesnis nei gali pasirodyti iš pradžių. Kiekvienas, turintis priėjimą prie interneto, gali susikurti savo korteles per kelias minutes tiesiog sėdint prie kompiuterio. Ir tam tikrai nereikia gilių kompiuterinių žinių ar grafinio modeliavimo įgūdžių.

Vizitinių kortelių gamyba užsiimančios įmonės turi savo internetines svetaines, kuriose galima rinktis iš nemokamų šablonų, kurie skiriasi dizainu, tematika, spalvomis ir kitais elementais. Tad nebūtina net sukti galvos ką, be kontaktinių duomenų, norisi pavaizduoti kortelėje – tereikia išsirinkti kas iš siūlomų variantų labiausiai atitinka jūsų sritį ar asmeninį skonį. Nors profesionalūs dizaineriai gali sukurti išskirtinį dizainą, tačiau tai kainuoja papildomus pinigus, o iš anksto turint aiškią vizitinės kortelės viziją mintyse, lengvai tą įgyvendinti galima patiems keliais pelės klavišų paspaudimais.

Išsirinkus dizaino šabloną, tereikia suvesti visus kontaktinius duomenis, kurie būtų naudingi jūsų klientams ar verslo partneriams. Taip pat pravartu panaudoti įmonės logotipą ar nedidelį vaizdinį elementą, kuris atitiktų veiklos tematiką ar atspindėtų  jūsų asmenybę. Floristui tai galėtų būti gėlė, šaldytuvų gamintojams – snaigė, o užkietėjusiam ekologijos šalininkui – tiesiog žalios spalvos fragmentas. Iliustracija padarys kortelę išvaizdesnę, ją gavęs žmogus geriau įsimins joje esančią informaciją.

Svarbiausia būti kūrybiškais, bet pernelyg neįsijausti. Vizitinių kortelių gamyba užtrunka neilgai, tačiau reikia neskubėti priimti sprendimų gerai jų neapsvarsčius. Galima išsirinkti skirtingų rūšių kortelių formas, spalvas, teksto parametrus ir jo išdėstymą, galų gale net patį popierių (ar kitą medžiagą, pavyzdžiui plastiką). Turint tiek daug pasirinkimų galima sukurti pernelyg sudėtingą, perkrautą informacija įmantrią kortelę, kai galbūt būtų užtekę tiesiog paprastos, baltos kortelės su keliomis eilutėmis teksto.

Vienas iš būdų tapti matomiems – verslo renginių organizavimas

Vis labiau populiarėja tarp įmonės vadovų ir jos atstovų vykstantys verslo renginiai. Jų metu vyksta diskusijos, debatai, konferencijos, prezentacijos, aptariami bendradarbiavimo klausimai ar sudaromos korporacijos bei sąjungos. Tai puiki galimybė susipažinti su konkurentais, o galbūt būsimais partneriai. Tik čia mezgasi naujos pažintys, kitų renginių organizavimas.

Dažnai verslo renginiai yra kombinuojami kartu pramogomis. Standartinis tokių renginių organizavimas – pirma diena skiriama konferencijoms, paskaitoms ir svarbesniems klausimams aptarti, o tuo tarpu antrąją dieną galima skirti pramogoms, aktyviam komandiniam darbui. Toks metodas patinka ir vadovams, ir darbuotojams. Suorganizuotų pramogų metu galima labiau pažinti kolegas, netikėtai kyla naujos idėjos būsimiems darbams ar jų tobulinimui, nes jų metu labiau atsipalaiduojama, mąstoma plačiau ir laisviau. Neformalioje aplinkoje kiekvienas iš mūsų tampame atviresni, todėl lengviau formuojasi komandiniai įgūdžiai, kurie vėliau gali būti panaudoti siekiant aukštesnių darbo rezultatų. Tad tokie renginiai turi tendenciją tik dar labiau populiarėti.

Rinkoje yra ne viena įmonė, kurios pagrindinė veiklos kryptis – verslo renginiai ir renginių organizavimas. Šie žmonės gali padėti surasti vietą būsimam renginiui ir juo pilnai pasirūpinti, t.y. Jums ar įmonės administratorei nereikės vargti ir praleisti visą dieną ar daugiau sprendžiant organizacinius klausimus. Juk reikia sudėlioti dienos planą, pasirūpinti žmonių pervežimu, maitinimu, reikiama įranga, galbūt nakvyne. Iš pirmo žvilgsnio tai gali pasirodyti nesudėtinga, tačiau jei nuspręsite to imtis patys, tikrai reikės ne vieną el. laišką parašyti ir ne vienai įmonei paskambinti. Tad kam švaistysi savo brangų laiką ir pinigus, jei tuo užsiima patikimos įmonės, į kurias galite drąsiai kreiptis pagalbos.

Verslo renginių organizavimas – tai specifinė veikla, kuri reikalauja vadybininko, sekretorės, buhalterio bei vairuotojo įgūdžių. Jie gali būti vykdomi tiek įmonės viduje: gimtadieniai, sukaktuvės, švenčių minėjimai bei kita dalis renginių, vadinamų išoriniais, kurių metu daromos naujų gaminių, paslaugų ar kitų naujovių prezentacijos įmonėje, pažindinama su naujais nariais, vykdomi su įmonės veikla susiję projektai. Išoriniai renginiai gali efektyviai veikti kaip vienas iš reklamos būdu.

Taigi, tikriausiai jau įsitikinote patys verslo renginių svarba, galima sklaida ir nauda pačiai įmonei bei jos darbuotojams.

Nemokama paslaugų reklama internete

Nieko nemokamo pasaulyje nebūna – tik sūris pelėkautuose. Taip manome visi sveiko proto žmonės. Deja, internetas pakeitė šią sąvoką. Yra daug nemokamų dalykų, kuriais naudojamės be jokio atlygio džiaugiamės, kad kažkas juos duoda. Nemokamos paslaugos dažniausiai yra suteikiamos paprastiems vartotojams ir net įmonėms. Šiuolaikinis interneto marketingas yra paremtas nemokamais dalykais kai nemokamai tam tikra paslauga leidžiama naudotis tam tikrą laiką arba su tam tikrais apribojimais.

Nemokama paslaugų reklama internete yra dar viena sritis, kuri skirta tiek pavieniams asmenims, tiek įmonėms. Kas tai yra? Tai yra paprastas reklaminis portalas, kuriame tam tikrų specialybių atstovai pristato savo profilį ir pateikia savo paslaugų aprašymą bei kontaktus potencialiems užsakovams.

Vis tiek negalite įsivaizduoti, kaip tai atrodo? Pasižiūrėkite į Versliukai.lt puslapį, kuriame vos per 10 minučių galima susikurti savo pristatomąjį puslapį ir jame reklamuoti savo paslaugas. Nieko mokėti nereikia nei pačiam paslaugos teikėjui, nei potencialiam klientui. Labai naudingas puslapis.

Nemokama paslaugų reklama yra pakankamai kokybiška reklama, bet tik tais atvejais, kai klientai žino, kur ieškoti tam tikrų paslaugų teikėjų. Pasaulyje yra apstu tokių puslapių, tad natūralu, kad tokia praktika taikoma ir Lietuvoje.

Versliukai.lt prisistato kaip bendruomenė, vienijanti pradedančiuosius verslininkus ir klientus. Jie padeda pradedančiajam verslininkui, dirbančiam sau, susirasti darbo ir užsakymų. Tai labai svarbu, nes paprastai laisvadarbis profesionalas dažnai neturi laiko klientų paieškoms, o tai apriboja jo galimybes užsidirbti ir plėstis, kurti didelį verslą. Didelis verslas reiškia daugiau mokamų mokesčių ir daugiau surenkama biudžeto lėšų, o taip gerėja bendra ekonominė padėtis šalyje.

Nemokama paslaugų reklama – technologiškai paprastas produktas. Juk tereikia tik užpildyti informaciją apie save ir savo paslaugas, pateikti kelias nuotraukas ir viskas – laukti klientų. Tokio puslapio administracija paprastai rūpinasi lankomumu ir žinomumu, kas atveda daugiau paslaugų teikėjų ieškančių žmonių ir verslo struktūrų.

Jei ieškote plytelių klojiko, vertėjo, baldžiaus, tekstų rašytojo ar konsultanto – apsilankykite Versliukai.lt ir pasirinkite iš kelių kandidatų.

Jei esate smulkus verslininkas, teikiantis tam tikras paslaugas ir Jums reikia užsakymų ir klientų, užsiregistruokite Versliukai.lt, susikurkite savo pristatymą ir gaukite daugiau užsakymų.

Visi patenkinti. Kas iš to Versliukai.lt administracijai? Kol kas nieko, bet įgavus tam tikrą masiškumą galima pasiūlyti ir mokamas paslaugas, tad tai yra jų tiesioginė investicija į reklamos verslą.

Įdomus verslas – reklama internetu

Reklamos rinka klesti. Jei prieš keletą metų klestėjo reklamos agentūros, kurios teikė tradicines reklamos paslaugas, tai dabar klesti tos, kurios į reklamą žiūri kūrybiškai ir stengiasi taupyti kliento biudžetą, o ne leisti, leisti, leisti… Reklama internetu tapo viena iš pagrindinių tokių reklamos agentūrų ar pavienių specialistų paslaugų.

Reklama internetu gali būti skirstoma į tradicinę interneto reklamą ir partizaninę.

Tradicinė reklama internete yra viena iš žiniasklaidos planavimo dalių. Imami didžiausi žiniasklaidos portalai (Delfi, Lrytas.lt, Balsas.lt, 15min.lt) ir juose planuojama banerinė reklama, vertinama tūkstančiais litų. Reklamos sėkmė priklauso nuo reklaminės antraštės ir pasiūlymo. Reklama tęsiasi gana trumpą laiką. Jei žmogus paspaudė reklaminę antraštę, vargu, ar ji bus rodoma jam užsukus į puslapį kitą kartą.

Prie tradicinės interneto reklamos galima priskirti jau ir kontekstinę reklamą – AdWords, FacebookAd, AdChoices ir kitus reklaminius tinklus, kurie reklamą rodo pagal turinį, kuriame lankosi skaitytojas. Verslininkai jau gana aiškiai supranta, kad išleidę 100 litų, gaus 100 ir daugiau lankytojų, kuriuos prisikviesti (ypač  į naujus puslapius) paprastai būtų gana sudėtinga. Reklama yra gana efektyvi ir nebrangi, todėl įtikinėti ja pasinaudoti per daug nereikia.

Partizaninė interneto reklama – naujas ir sudėtingas reiškinys. Tai tokia reklama, kuri nieko nekainuoja, arba kainuoja palyginus mažai. Visų pirma tokia reklama internete asocijuojama su virusinės reklamos kampanijomis, kai tam tikra medžiaga sukelia atgarsį visuomenėje ir tampa diskusijų objektu. Sėkmingiausios virusinės reklamos Lietuvoje – mineralinio vandens „Vytautas“ reklama, taip pat apdergtas TV laidų vedėjas E.Jakilaitis tiesioginio eterio metu arba vaikinas, bučiuojantis IKI prekybos centro kasininkes. Tai dažniausiai video reklama, tačiau principas galioja ir kitoms reklamos formoms.

Nemokama reklama internetu yra glaudžiai susijusi su vartotojų kuriamu turiniu (Web 2.0 principas), taip pat su SEO – optimizavimu paieškos svetainėms, kai visais įmanomais būdais yra renkamos kokybiškos ir nelabai kokybiškos nuorodos į puslapį. Taip pat aktyvi reklama virtualiuose bendruomenėse, kai inicijuojamos diskusijos apie tam tikrus produktus. Tokia reklama paprastai reikalauja nemažai laiko ir pastangų, tad ją vykdo tiek pačios įmonės darbuotojai, tiek pavieniai reklamos konsultantai.

Reklama internetu yra kol kas efektyviausia reklamos priemonė, tačiau kampanijas reikia daryti apgalvotai ir lanksčiai, kad būtų pasiekiamas norimas rezultatas.