SEO paslaugos, kaip išsirinkti SEO agentūrą?

SEO paslaugosPasiekti rezultatai

Geriausias būdas išsirinkti SEO agentūrą, tai analizuoti jos pasiektus rezultatus. Prieš pradėdami dirbti, prašykite, kad potencialios SEO agentūros pateiktų pasiektų rezultatų sąrašą. Išsiaiškinkite kokią realią naudą gavo klientai. Naudinga susisiekti ir realiai pasikalbėti su SEO agentūros klientais. Teigiami atsiliepimai iš pačių SEO agentūros klientų „lūpų“ – geriausias įrodymas apie SEO specialistų kompetenciją. Ko galima siekti atliekant SEO paslaugas? Didesnio organinio srauto. Siekiant padidinti pardavimus jūsų el.parduotuvei, SEO paslaugos pritrauks daug „Google“ paieškos lankytojų. Organinio srauto didinimas, tai pagrindinis SEO paslaugų tikslas. Iš jo toliau, gali sekti: naujų klientų skambučių, el.užklausų ar pardavimų didinimas.

Kokia nauda iš pasiektų rezultatų?

Dažnai potencialūs SEO paslaugų klientai klausia: kokia nauda iš pasiektų rezultatų? Kaip jau ir minėjome, iškėlus projektą pagal tikslinius raktažodžius didėja natūralus lankytojų srautas. Galutiniame rezultate – gaunate daugiau naujų klientų užklausų. Siekiant gauti kuo didesnę naudą, reikia įvertinti visą kliento kelią iki galutinio produkto nupirkimo ar paslaugos užsakymo. Tik analizuojant galima gauti didelę naudą. Juk SEO paslaugos tik įrankis, kuris atveda pirkėjus – pardavinėti reikės jums. Tad natūralu, kad reikia užtikrinti, kad kuo didesnis naujų klientų procentas virstų realiais pardavimais.

Kokia SEO strategija siūloma?

Pradedant naudotis šiomis paslaugomis, reikia puikiai suprasti ar SEO agentūros siūloma strategija bus efektyvi. Geriausia, kuomet SEO specialistai supažindina su strategija ir parodo jau kitiems klientams sėkmingai įgyvendintus projektus. Taip jūs žinosite, kad SEO specialistai žino ką daro ir pasirinkta strategija bus efektyvi. Ką daryti jeigu norite išsikelti projektą kitoje valstybėje ar kitoje paieškos sistemoje. Patarimas, geriausia kreiptis į vietinę tos šalie TOP SEO agentūrą. Galima dirbti ir su Lietuviška SEO agentūra, jeigu jie realiai turi praktikos užsienio rinkose. SEO paslaugos gal ir atrodo vienodai JAV ar EU, bet praktikoje ne viskas taip paprasta. Reikia turėti ilgametę patirtį, kad būtų galima prognozuoti tos šalies interneto vartotojų elgseną. Taigi, esminė mintis, pagal kurią reikia rinktis SEO specialistus – realūs darbai ir praktika.

SEO paslaugos: klaidinantys mitai ir realios galimybės

seo paslaugosAtlikti tyrimai patvirtino, kad daugiau nei 80 proc. aktyvių rinkos dalyvių, ieškodami juos dominančios paslaugos ar prekės, naudojasi internetinėmis paieškos sistemomis, pvz., Google sistema. Tyrimų metu buvo aptarti ir vartotojų paieškos įpročiai – daugiau nei 90 proc. asmenų informacijos ieško pirmuose trijuose paieškos sistemos puslapiuose. Tai reiškia, kad jei jūsų įmonė nepatenka tarp pirmųjų 30-ties rezultatų, jūsų svetainė nebus surasta. Siekiant išspręsti minėtąją problemą, t. y. užimti aukščiausias pozicijas paieškoje, buvo sukurtos SEO paslaugos, padedančios pritraukti didžiausią potencialių klientų srautą.

Ką vadiname SEO paslaugomis?

Šiandien SEO paslaugos (svetainės optimizavimas paieškos sistemoms) yra viena efektyviausių internetinės reklamos formų, padedanti pasiekti aukščiausius rezultatus. Tinkamai atlikti SEO darbai turi neįkainojamą vertę – optimizuota internetinė svetainė atitinka paieškos sistemų ir kasdienių vartotojų poreikius. Kitaip sakant, efektyviai įgyvendintas svetainės optimizavimas užtikrina, kad tikslinė auditorija atras jūsų svetainę ir gaus juos dominančią informaciją. Svarbiausias SEO paslaugų tikslas – pritraukti maksimalų tikslinės auditorijos srautą, pagerinti svetainės kokybę ir užimti aukščiausias pozicijas paieškos sistemose.

Ilgalaikiai rezultatai

SEO paslaugos – tai ilgalaikė investicija, užtikrinanti aukščiausius rezultatus, tačiau klientas turi apsišarvuoti kantrybe – pageidaujami rezultatai fiksuojami po mėnesio, o kartais ir po kelių. Be to, negalima pamiršti, kad tinkamai SEO realizacijai būtinas nuolatinis optimizacijos palaikymas. Nepasitikėkite itin greitus rezultatus žadančiomis kompanijomis. Dirbtinai sukelti pozicijas gali daugelis mėgėjų, tačiau ilgalaikius rezultatus užtikrins profesionalai.

Ar SEO paslaugas gali teikti bet kas?

Klestinti internetinė rinka ir aršėjančios konkurencijos sąlygos formuoja klaidinančius mitus, trukdančius priimti racionalius sprendimus. Vienas gajausių mitų tvirtina, kad SEO paslaugas gali teikti bet kas. Deja, šis mitas neturi jokių sąsajų su realybe – profesionalias paslaugas teikia tik profesionalai, galintys pasiūlyti efektyviausius sprendimus ir užtikrinti aukščiausius rezultatus. Pavieniai asmenys negali užtikrinti pageidaujamos kokybės – optimizavimas paieškos sistemoms visų pirma yra grindžiamas patirtimi ir ilgametėje darbo perspektyvoje įgytomis profesinėmis žiniomis.

Paieškos reikalavimai nuolatos keičiasi, ar verta prie jų taikytis?

Nors paieškos sistemų reikalavimai nuolatos keičiasi ir kelia didesnius reikalavimus optimizacijos darbams, nieko nedarymas yra lygus nieko negavimui. Be to, tam tikri reikalavimai artimiausiu metu neketina keistis, pvz., tvarkingas svetainės kodas ar kokybiškas svetainės turinys, atitinkantis lankytojų poreikius. Profesionalių SEO specialistų negąsdina ir paieškos sistemų pokyčiai. Gebėjimas prisitaikyti prie nuolatos atsinaujinančių rinkos sąlygų – tai išskirtinis stiprios kompanijos bruožas.

 

 

Kuo ypatingas SEO ir kaip parinkti tinkamus raktažodžius?

search engines optimizationTikriausiai ne vienas internautas jau yra girdėjęs SEO sąvoką. Kas gi tai yra? Plačiąja prasme tai rinkodaros procesas, skirtas populiarinti interneto svetainei ar tam tikram interneto projektui. O koks trumpinys užfiksuotas šioje trijų raidžių kombinacijoje? Tai tiesiog angliškos sąvokos „search engines optimization“ santrumpa. Lietuviškai tai paprastai verčiama kaip „optimizacija paieškos sistemoms“ arba trumpiau – SEO optimizacija. Tikslumo dėlei reikėtų priminti, kad optimizuojamos ne paieškos sistemos, bet Jūsų svetainė, taigi šį procesą tiksliau būtų vadinti svetainės optimizavimu tuo tikslu, kad ji būtų lengviau surandama per paiešką. Lietuvoje daugiausia svetainės optimizuojamos ir pritaikomos paieškos sistemai Google, kadangi ja naudojasi daugiau kaip 98 procentai mūsų tautiečių. Kitose šalyse, greta Google, populiarios ir kitos paieškų svetainės, pavyzdžiui, „Yahoo“, „Yandex“, „Bing“, „Rambler“ ir taip toliau.

SEO optimizacijos esmė

Taigi kam skirta ta optimizacija? Ogi tam, kad tinklalapis būtų pritaikomas paieškos sistemoms taip, kad paieškos laukelyje įrašius tam tikrą frazę  ar raktažodį, ieškantysis būtų nukreipiamas į atitinkamus ieškomus puslapius. Be to, labai svarbu, kad tinklalapis būtų  prie pirmųjų rezultatų, antraip jis tiesiog paskęs paieškoje ir jį rasti bus sudėtinga. Geriausia, kai tinklalapis pagal tam tikrus raktažodžius atsiduria Google TOP 10-uke: taip pritraukiama daugiau klientų ar partnerių, tiksliau – daugiausia lankytojų užklysta būtent į tuos tinklalapius, kurie yra pirmosiose Google paieškos pozicijose.

Kas teikia SEO paslaugas?

Svetainių optimizavimo paslaugas teikia internetinio marketingo specialistai, įvairios įmonės ir pavieniai asmenys, užsiimantys šia veika. Įsitikinti, kad SEO paslaugos yra profesionalios, padės įkelti darbų pavyzdžiai bei rezultatai. Jei tam tikras specialistas darbus atlieka kokybiškai, jis pateiks atliktų darbų portfolio bei pasiektų rezultatų Google paieškos sistemoje suvestines.

Kokie raktažodžiai tinkami?

Raktažodį/raktažodžius surasti padės Jūsų veiklos sfera: pavyzdžiui, jei gaminate/prekiaujate baldais, Jums tinkami raktažodžiai turėtų būti nauji baldai, kietieji baldai, miegamojo baldai, svetainės baldai ir panašiai. Pagrindinis tokio tinklalapio raktažodis – tiesiog žodis „baldai“. Beje, kuriant tinklalapius, dažniausiai puslapio esmę prašoma apibūdinti viena atitinkama fraze. Ši frazė ir bus tas raktas, per kurį vartotojai ras Jūsų tinklalapį. Taip pat kiekvieną  atskirą tinklalapio puslapį reikia orientuoti į atskirą  frazę – tokiu būdu pasieksite geresnių rezultatų. Jei raktažodis yra hostingas, pirmuosiuose rezultatuose atsiras tos svetainės, kurios ypač daug dėmesio skiria optimizavimui. Geresnis optimizavimas – didesnis pelnas: tai paprasta taisyklė, kurios laikytis turėtų kiekvienas tinklalapio savininkas. Beje, optimizacijai išleisti pinigai atsiperka su kaupu, nes svetainė po tinkamai atliktos optimizacijos pradeda nešti net kelis kartus didesnį pelną.

Kaip geriausia parinkti tinkamus raktažodžius?

Jei nežinote tinkamų  raktažodžių ir Jūsų parduodamos prekės/teikiamos paslaugos yra ganėtinai abstrakčios, tiesiog mėginkite surasti frazes, kurių  paieškoje interneto vartojai ieško dažniausiai. Reikėtų išsiaiškinti, ir kokia bus puslapio tikslinė auditorija. Raktažodžių  identifikavimui galima naudoti ir specialų Google siūlomą  įrankį – raktažodžių analizatorių (Keyword Tool). Šiame puslapyje rasite ir statistiką, koks raktažodis populiariausias paieškos sistemose, tai yra kiek žmonių ieškojo atitinkamų paslaugų ar produktų. Dažniausiai pateikiama paskutiniųjų 12 mėnesių paieškos statistika.

Pabaigai – reikia domėtis

Norint tobulai įvaldyti SEO, reikia daug domėtis šios srities naujovėmis ir pokyčiais. Žinios atsiranda palaipsniui: juk nė vienas pradedantysis interneto naršytojas ir tinklalapių savininkas nežinojo, kad yra dedikuoti serveriai, hostingas, domenas, subdomenas ir panašūs dalykai. Kuo labiau domimasi, tuo didesnė tikimybė, kad tinklalapis taps populiarus ir pasieks aukštas pozicijas Google paieškoje.

Kaip nuspręsti, ar Jums reikalingos SEO paslaugos

seo paslaugosKą pirmiausiai darys žmogus, nusprendęs naują šaldytuvą pirkti internetu? Atsakymas paprastas: naršyklės lange atsidarys Google tinklapį ir paieškos langelyje suves raktažodį „šaldytuvai internetu“. Paieškos sistema jam išmes keliolika puslapių su užklausą atitinkančiais rezultatais, o žmogus, tikėtina, šiuo atveju atsidarys ne daugiau nei pirmų penkių nuorodų svetaines ir jose susiras geriausiai poreikius atitinkantį pasiūlymą.

„Jei jūs esate internetinės buitinės technikos parduotuvės savininkas, nusivilsite, jog susidomėjęs klientas neaplankė jūsų svetainės – juk ten tiek daug pasiūlymų patraukliomis kainomis. Viena iš priežasčių, kodėl žmogus aplenkė jūsų svetainę, gali būti tokia, jog pastaroji „pasiklydusi“ paieškos sistemų informacijos platybėse, o štai jūsų konkurento tinklapis puikuojasi pirmajame paieškos rezultatų penketuke. Tikėtina, jog minėtas konkurentas naudojasi SEO – svetainių pritaikymo paieškos sistemoms – paslaugomis.“ – patirtimi dalinosi SEOaudit.lt specialistai.

Iš minėto pavyzdžio galima spręsti, jog SEO paslaugos daugiausiai naudos gali atnešti tada, kai jūsų veiklos pobūdis nėra išskirtinis, egzistuoja daug konkurentų, teikiančių tokias pat paslaugas. Tačiau jei, tarkime, jūs savo kaimo turizmo sodyboje auginate kengūras (pavyzdys iš fantazijos srities), susidomėjęs asmuo, įvedęs į paieškos langelį raktažodį „kengūrų auginimas Lietuvoje“, pirmoje rezultatų pozicijoje pamatys nuorodą į jūsų internetinę svetainę. Tokiu atveju tikrai nėra būtinos SEO paslaugos, nes paieškos sistema automatiškai tokį tinklapį vertins kaip geriausiai atitinkantį vartotojo užklausą.

Žmonės, vesdami raktažodžius, dažniausiai turi konkretų tikslą. Tad, jei jūs, pavyzdžiui, plėtojate internetinę prekybą, turėtume gerai apsvarstyti SEO paslaugų būtinumą, kadangi tai gali pritraukti lankytojus – būsimus potencialius pirkėjus. Bet jei jūs turite autoservisą mažame miestelyje, galbūt reikėtų dėti daugiau dėmesio informacijos sklaidai artimoje aplinkoje, o ne rūpintis, jog būtumėte lengvai randamas internetinėse platybėse? Juk neverta tikėtis, kad žmonės, radę informaciją internete apie jus, važiuos būtent į jūsų servisą, kai aplink apstu tokias pat paslaugas teikiančiųjų.

Taigi, norėdami priimti sprendimą, ar naudotis SEO paslaugomis, turėtumėte atkreipti į savo vykdomos veiklos specifiką bei terpę, konkurentų gausą, vartotojų ratą.

Įdomus verslas – reklama internetu

Reklamos rinka klesti. Jei prieš keletą metų klestėjo reklamos agentūros, kurios teikė tradicines reklamos paslaugas, tai dabar klesti tos, kurios į reklamą žiūri kūrybiškai ir stengiasi taupyti kliento biudžetą, o ne leisti, leisti, leisti… Reklama internetu tapo viena iš pagrindinių tokių reklamos agentūrų ar pavienių specialistų paslaugų.

Reklama internetu gali būti skirstoma į tradicinę interneto reklamą ir partizaninę.

Tradicinė reklama internete yra viena iš žiniasklaidos planavimo dalių. Imami didžiausi žiniasklaidos portalai (Delfi, Lrytas.lt, Balsas.lt, 15min.lt) ir juose planuojama banerinė reklama, vertinama tūkstančiais litų. Reklamos sėkmė priklauso nuo reklaminės antraštės ir pasiūlymo. Reklama tęsiasi gana trumpą laiką. Jei žmogus paspaudė reklaminę antraštę, vargu, ar ji bus rodoma jam užsukus į puslapį kitą kartą.

Prie tradicinės interneto reklamos galima priskirti jau ir kontekstinę reklamą – AdWords, FacebookAd, AdChoices ir kitus reklaminius tinklus, kurie reklamą rodo pagal turinį, kuriame lankosi skaitytojas. Verslininkai jau gana aiškiai supranta, kad išleidę 100 litų, gaus 100 ir daugiau lankytojų, kuriuos prisikviesti (ypač  į naujus puslapius) paprastai būtų gana sudėtinga. Reklama yra gana efektyvi ir nebrangi, todėl įtikinėti ja pasinaudoti per daug nereikia.

Partizaninė interneto reklama – naujas ir sudėtingas reiškinys. Tai tokia reklama, kuri nieko nekainuoja, arba kainuoja palyginus mažai. Visų pirma tokia reklama internete asocijuojama su virusinės reklamos kampanijomis, kai tam tikra medžiaga sukelia atgarsį visuomenėje ir tampa diskusijų objektu. Sėkmingiausios virusinės reklamos Lietuvoje – mineralinio vandens „Vytautas“ reklama, taip pat apdergtas TV laidų vedėjas E.Jakilaitis tiesioginio eterio metu arba vaikinas, bučiuojantis IKI prekybos centro kasininkes. Tai dažniausiai video reklama, tačiau principas galioja ir kitoms reklamos formoms.

Nemokama reklama internetu yra glaudžiai susijusi su vartotojų kuriamu turiniu (Web 2.0 principas), taip pat su SEO – optimizavimu paieškos svetainėms, kai visais įmanomais būdais yra renkamos kokybiškos ir nelabai kokybiškos nuorodos į puslapį. Taip pat aktyvi reklama virtualiuose bendruomenėse, kai inicijuojamos diskusijos apie tam tikrus produktus. Tokia reklama paprastai reikalauja nemažai laiko ir pastangų, tad ją vykdo tiek pačios įmonės darbuotojai, tiek pavieniai reklamos konsultantai.

Reklama internetu yra kol kas efektyviausia reklamos priemonė, tačiau kampanijas reikia daryti apgalvotai ir lanksčiai, kad būtų pasiekiamas norimas rezultatas.