SEO paslaugos, kaip išsirinkti SEO agentūrą?

SEO paslaugosPasiekti rezultatai

Geriausias būdas išsirinkti SEO agentūrą, tai analizuoti jos pasiektus rezultatus. Prieš pradėdami dirbti, prašykite, kad potencialios SEO agentūros pateiktų pasiektų rezultatų sąrašą. Išsiaiškinkite kokią realią naudą gavo klientai. Naudinga susisiekti ir realiai pasikalbėti su SEO agentūros klientais. Teigiami atsiliepimai iš pačių SEO agentūros klientų „lūpų“ – geriausias įrodymas apie SEO specialistų kompetenciją. Ko galima siekti atliekant SEO paslaugas? Didesnio organinio srauto. Siekiant padidinti pardavimus jūsų el.parduotuvei, SEO paslaugos pritrauks daug „Google“ paieškos lankytojų. Organinio srauto didinimas, tai pagrindinis SEO paslaugų tikslas. Iš jo toliau, gali sekti: naujų klientų skambučių, el.užklausų ar pardavimų didinimas.

Kokia nauda iš pasiektų rezultatų?

Dažnai potencialūs SEO paslaugų klientai klausia: kokia nauda iš pasiektų rezultatų? Kaip jau ir minėjome, iškėlus projektą pagal tikslinius raktažodžius didėja natūralus lankytojų srautas. Galutiniame rezultate – gaunate daugiau naujų klientų užklausų. Siekiant gauti kuo didesnę naudą, reikia įvertinti visą kliento kelią iki galutinio produkto nupirkimo ar paslaugos užsakymo. Tik analizuojant galima gauti didelę naudą. Juk SEO paslaugos tik įrankis, kuris atveda pirkėjus – pardavinėti reikės jums. Tad natūralu, kad reikia užtikrinti, kad kuo didesnis naujų klientų procentas virstų realiais pardavimais.

Kokia SEO strategija siūloma?

Pradedant naudotis šiomis paslaugomis, reikia puikiai suprasti ar SEO agentūros siūloma strategija bus efektyvi. Geriausia, kuomet SEO specialistai supažindina su strategija ir parodo jau kitiems klientams sėkmingai įgyvendintus projektus. Taip jūs žinosite, kad SEO specialistai žino ką daro ir pasirinkta strategija bus efektyvi. Ką daryti jeigu norite išsikelti projektą kitoje valstybėje ar kitoje paieškos sistemoje. Patarimas, geriausia kreiptis į vietinę tos šalie TOP SEO agentūrą. Galima dirbti ir su Lietuviška SEO agentūra, jeigu jie realiai turi praktikos užsienio rinkose. SEO paslaugos gal ir atrodo vienodai JAV ar EU, bet praktikoje ne viskas taip paprasta. Reikia turėti ilgametę patirtį, kad būtų galima prognozuoti tos šalies interneto vartotojų elgseną. Taigi, esminė mintis, pagal kurią reikia rinktis SEO specialistus – realūs darbai ir praktika.

SEO paslaugos: klaidinantys mitai ir realios galimybės

seo paslaugosAtlikti tyrimai patvirtino, kad daugiau nei 80 proc. aktyvių rinkos dalyvių, ieškodami juos dominančios paslaugos ar prekės, naudojasi internetinėmis paieškos sistemomis, pvz., Google sistema. Tyrimų metu buvo aptarti ir vartotojų paieškos įpročiai – daugiau nei 90 proc. asmenų informacijos ieško pirmuose trijuose paieškos sistemos puslapiuose. Tai reiškia, kad jei jūsų įmonė nepatenka tarp pirmųjų 30-ties rezultatų, jūsų svetainė nebus surasta. Siekiant išspręsti minėtąją problemą, t. y. užimti aukščiausias pozicijas paieškoje, buvo sukurtos SEO paslaugos, padedančios pritraukti didžiausią potencialių klientų srautą.

Ką vadiname SEO paslaugomis?

Šiandien SEO paslaugos (svetainės optimizavimas paieškos sistemoms) yra viena efektyviausių internetinės reklamos formų, padedanti pasiekti aukščiausius rezultatus. Tinkamai atlikti SEO darbai turi neįkainojamą vertę – optimizuota internetinė svetainė atitinka paieškos sistemų ir kasdienių vartotojų poreikius. Kitaip sakant, efektyviai įgyvendintas svetainės optimizavimas užtikrina, kad tikslinė auditorija atras jūsų svetainę ir gaus juos dominančią informaciją. Svarbiausias SEO paslaugų tikslas – pritraukti maksimalų tikslinės auditorijos srautą, pagerinti svetainės kokybę ir užimti aukščiausias pozicijas paieškos sistemose.

Ilgalaikiai rezultatai

SEO paslaugos – tai ilgalaikė investicija, užtikrinanti aukščiausius rezultatus, tačiau klientas turi apsišarvuoti kantrybe – pageidaujami rezultatai fiksuojami po mėnesio, o kartais ir po kelių. Be to, negalima pamiršti, kad tinkamai SEO realizacijai būtinas nuolatinis optimizacijos palaikymas. Nepasitikėkite itin greitus rezultatus žadančiomis kompanijomis. Dirbtinai sukelti pozicijas gali daugelis mėgėjų, tačiau ilgalaikius rezultatus užtikrins profesionalai.

Ar SEO paslaugas gali teikti bet kas?

Klestinti internetinė rinka ir aršėjančios konkurencijos sąlygos formuoja klaidinančius mitus, trukdančius priimti racionalius sprendimus. Vienas gajausių mitų tvirtina, kad SEO paslaugas gali teikti bet kas. Deja, šis mitas neturi jokių sąsajų su realybe – profesionalias paslaugas teikia tik profesionalai, galintys pasiūlyti efektyviausius sprendimus ir užtikrinti aukščiausius rezultatus. Pavieniai asmenys negali užtikrinti pageidaujamos kokybės – optimizavimas paieškos sistemoms visų pirma yra grindžiamas patirtimi ir ilgametėje darbo perspektyvoje įgytomis profesinėmis žiniomis.

Paieškos reikalavimai nuolatos keičiasi, ar verta prie jų taikytis?

Nors paieškos sistemų reikalavimai nuolatos keičiasi ir kelia didesnius reikalavimus optimizacijos darbams, nieko nedarymas yra lygus nieko negavimui. Be to, tam tikri reikalavimai artimiausiu metu neketina keistis, pvz., tvarkingas svetainės kodas ar kokybiškas svetainės turinys, atitinkantis lankytojų poreikius. Profesionalių SEO specialistų negąsdina ir paieškos sistemų pokyčiai. Gebėjimas prisitaikyti prie nuolatos atsinaujinančių rinkos sąlygų – tai išskirtinis stiprios kompanijos bruožas.

 

 

SEO paslaugos – raktas į verslo sėkmę

Šiuolaikinio gyvenimo kasdienybė neįsivaizduojama be interneto. Jame informacijos ieško kiekvienas interneto vartotojas, o verslas tuo pasinaudoja, siekdamas parduoti savo paslaugas. Daugiausia vartotojų informacijos ieško paieškos sistemose, kurios padeda lengviau atrasti ieškomas prekes ar paslaugas. Todėl buvimas paieškos sistemose įmonėms tampa gyvybiškai svarbiu ir čia į pagalbą ateina SEO paslaugas teikiančios įmonės bei specialistai.

SEO optimizacija skirta padėti paieškos sistemų varikliukams atrasti kliento internete pateikiamą informaciją, būti matomam tarp pirminių paieškos rezultatų ir taip efektyviau parduoti savo prekes. SEO optimizacija orientuojama į raktinius žodžius ir frazes, kurias paieškos sistomoje įveda vartotojas, ieškodamas jį dominančios informacijos ar produktų. Dažniausiai vartotojai renkasi pirmuosiuos rezultatus, nes analizuoti juos visus prireiktų visos amžinybės. Būtent todėl svarbu, kad įmonės informacija atsirastų tarp pirmųjų rezultatų, o tai padaryti padeda SEO optimizacija.

Į internetą patalpintas tam tikras turinys savaime negarantuoja, kad interneto vartotojas šią informaciją perskaitys, kad ją atras ir kaip geriausius paieškos rezultatus pateiks paieškos sistemos. SEO paslaugos apima įvairius su optimizacija susijusius sprendimus nuo turinio sukūrimo iki jo sutvarkymo pagal paieškos sistemų atrankos varikliukų reikalavimus ir techninių sprendimų.

SEO paslaugos nors ir nėra tiesioginis reklamos internete būdas savo veikimu atitinka reklaminės medžiagos sklaidos funkciją. Esminis pranašumas yra tai, kad SEO paslaugos – tai vienkartinė investicija, kuri leidžia savo reklaminę medžiagą padaryti lengvai pasiekiamą dideliam interneto vartotojų skaičiui ir dėl to greitai atsiperka. Vis dėlto ne visos SEO paslaugos yra teikiamos kokybiškai, tai reikia pasirinkti gerą SEO optimizaciją išmanantį specialistą, kuris sugebėtų taikliai parinkti raktinius žodžius ir pasiekti rezultatų, atitinkančių įmonės veiklos strategiją.

Renkantis, iš ko pirkti SEO paslaugas, reikėtų atkreipti dėmesį į paslaugos teikėjo jau nuveiktus darbus. Verta panagrinėti pasiektus rezultatus paieškos sistemose ir tam skirtus kaštus. Pasitaiko, kad SEO paslaugas teikiantieji giriasi paieškos sistemų gerai kotiruojamomis nuorodomis, tačiau jos yra randamos pagal retai ieškomus raktinius žodžius. To pasiekti gana lengva: jei informacijos kiekis internete kasdien plečiasi, tačiau dar yra daugybė raktinių žodžių ir frazių, pagal kuriuos randama nedaug informacijos, tad nedidelė konkurencija įgalina pasiekti gerus rezultatus vien pateikus kokybiškesnį, raktinių žodžių prasme, turinį. Vis dėlto tai negarantuos informacijos skaitytojų skaičiaus augimo, nes pagal tokias raktines frazes informacija yra retai ieškoma.

SEO optimizacija yra paremta informacijos konkurencija paieškos sistemose ir dažniausiai būna paremta stipriomis vadinamų, konkurencingų paieškos frazių ar pavienių žodžių, atitikimu. Tai pasiekti nėra taip paprasta, kaip gali pasirodyti. Reikia atsižvelgti ir į tai, kad paieškos sistemos turi tikslą savo vartotojui pateikti tiksliausią informaciją, atitinkančią jo paiešką. Siekiant šio tikslo, nuolat diegiami nauji sprendimai, kurie neišvengiamai turi įtakos ir SEO optimizacijai. Dėl šių priežasčių gali nutikti taip, kad aukštai pakilusi, gerai kotiruojama raktinė frazė praėjus tam tikram laiko tarpui nebėra matoma pirmuosiuose paieškos sistemos puslapiuose, taigi tampa beverte. SEO paslaugos tikslas yra išlaikyti ilgalaikį rezultatą paieškos sistemoje, dar atliekant SEO optimizaciją numatant galimus pokyčius, jų tendencijas.

Savo vartotojams nemokamai paslaugas teikiančios paieškos sistemos siekia gauti pajamas iš reklamos. Tokia reklama garantuoja tai, kad būtent jos užsakovo produktas bus pateikiamas kaip pirmasis ar vienas iš pirmųjų rezultatų pagal atitinkamas raktines frazes. SEO optimizacija yra pranašesnė, nes už tokią reklamą užsakovui reikia nuolat mokėti, o SEO paslaugos – vienkartinė ir palyginti pigi investicija.

 

Reklamele.lt – tai puikus nemokamas būdas reklamuoti save bei teikiamas paslaugas ar parduodamas prekes

reklamele.ltŠiais laikais kurti verslą nėra sudėtinga. Ypač kai visiems atviras internetas ir kiekvienam pasiekiami reklamavimosi šaltiniai. Vienas naujausių informacinio pobūdžio reklaminis portalas – reklamele.lt. Čia vienoje vietoje skelbiasi visi verslininkai, kurie vykdo pačią įvairiausią veiklą. Jūs galite patalpinti savo skelbimą labai lengvai ir greitai. Viskas, kas reikalinga – tai tik paprasta registracija.

Atrodo, kad rinkoje yra begalės būdų, kaip ir kur save parodyti, pristatyti bei reklamuoti teikiamas paslaugas bei parduodamas prekes. Ypač pradedantiesiems verslininkams yra aktualūs nemokami skelbimosi būdai ir plati reklamos sklaida. Ieškokite, naršykite, registruokitės, nes tikrai nežinia kokiais būdais ir kanalais Jus gali surasti būsimi užsakovai bei pirkėjai. Iš savo patirties galiu pasakyti, kad paieškos šaltiniai, kuriais gali pasinaudoti Jūsų būsimi klientai, gali Jus pačius nustebinti. Tai gali būti ne tik blog’o įrašas, duotas interviu žurnalui ar portalui, bet taip pat ir vienas iš portalų, kuris yra skirtas įmonėms bei privatiems asmenims , norintiems parodyti ar reklamuoti savo siūlomas prekes arba paslaugas.

Kita priežastis, kodėl verta skelbti apie save reklamele.lt portale yra ta, jog čia galite rasti verslo partnerių, susipažinti, kokias paslaugas teikia ar prekes parduoda konkurentai, galbūt pavyks užmegzti bendradarbiavimo kontraktus. Turėti ir pažinti didelį būrį verslo vandenyse plaukiojančių žmonių yra visada naudinga. Tokie ryšiai gali atnešti tiek tiesioginius pardavimus, tiek turėsite progą sužinoti naudingus patarimus bei susipažinti su kitomis verslo šakomis.

Taigi nors ir daugelis skundžiasi reklamos gausa ir jos bereikšme nauda, tačiau su antruoju teiginiu reikėtų nesutikti. Juk reklama – tai tik dar vienas būdas apie Jus pranešti plačiajai visuomenei, supažindinti su teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis. Naudotis reklamos kanalais gali visi, tiek įmonės, tiek privatūs asmenys. Tiesiog trumpai, aiškiai ir įtaigiai pristatykite savo veiklą ir tai darykite kuo plačiau bei garsiau, kad po kurio laiko galėtumėte sulaukti adekvataus atsakymo, t.y. pardavimų. Juk to verslui tik ir reikia. Be pardavimų jis akimirksniu sugriūtų, sužlugtų bei sunyktų. Palaikykite ir kitus šioje “virtuvėje” besisukančius asmenis, kaip ir minėta buvo aukščiau, kad užmegztumėte naujas pažintis bei praplėstumėte naują draugų, pažįstamų ratą.

Internetinė parduotuvė – tik pirmas žingsnis…

el-komercijaInterneto verslas Lietuvoje išgyvena aukso amžių – parduotuvę juk galima susikurti labai nebrangiai, arba iš viso ją išsinuomoti. Bet internetine parduotuve yra tik pirmas žingsnis sėkmingo verslo link. Pasistengsime pateikti kelias mintis, kodėl.

Internetinė parduotuvė yra toks pats darbo įrankis, kaip telefonas ar kasos aparatas. Jis tik virtualus. Čia sudėtos virtualios prekės, virtualiose lentynoje, taikomos nuolaidos, vykdomos akcijos, kaip normalioje parduotuvėje. Pirkėjai per el. Parduotuvės užsakymų ir apmokėjimo sistemą atsiskaito už prekes, užsisako sąskaitas faktūras, jei perkama įmonės vardu. Viskas labai primena paprastą verslą, todėl ir reikia turėti omenyje, kad darbo įrankio įsigijimas yra tik pirmas žingsnis.

Antras žingsnis yra produktai ir paslaugos, jų pardavimo strategija. Kuriuos produktus pardavinėsite labiau, kuriems antkainiai bus mažesni, kurių užsisakysite daugiau, jei kažką laikote savo sandėlyje? Kiek padarysite nuolaidos, jei kažkas pirks keletą iš karto? Visa tai yra svarbi pardavimų strategija, kurią reikia nusistatyti ir laikytis. Ji pagrįsta kruopščia konkurentų analize, nes jei kainos skirsis ženkliai, verslas nepasiseks, kad ir kokia graži Jūsų internetinė parduotuvė būtų.

Trečias žingsnis yra rinkodara. Interneto reklama yra galingas įrankis, tačiau jei savo verslo nereklamuosime, nebus lankytojų, o be jų nebus ir pardavimų. Interneto reklama yra labai svarbi, tad čia reikia ir šiek tiek investicijų, nes papulsite į uždarą ratą – nėra reklamos – nėra pardavimų – nėra lėšų reklamai.

Klientų aptarnavimas yra ketvirtas žingsnis sėkmingo verslo link. Atrodo, kad internetinės parduotuvės dirba savaime, tačiau iš tikrųjų taip nėra – jose dirba nemažai žmonių, kurie bendrauja su klientais, pataria, ką įsigyti, papasakoja apie prekes, sprendžia kitas problemas. Jei klientų aptarnavimas bus silpnas, automatiškai suges reputacija ir verslas nebus sėkmingas.

Penktas žingsnis yra teikiama nauda. Juk interneto parduotuvės turi parduoti tai, kas žmonėms naudinga. Jei prekiaujate lygiai tokiomis pačiomis prekėmis, kaip ir kitos dešimt parduotuvių, kodėl pirkėjas turi pirkti iš jūsų, net jei kaina keliais litais mažesnė? Jei sugebate pasiūlyti kažką naujo, originalaus, netradicinių prekių ar jų pakuočių – sėkmė jau arti, nes visada atsiras pirkėjų, kurie tai įvertins ir rekomenduos jus savo draugų ratui.

Penki paprasti žingsniai iki verslo sėkmės nuo jos gali ir nutolinti, jei jie bus žengiami netvirtai, arba nuspręsite juos praleisti.

Naujienlaiškių siuntimas – efektyvus būdas reklamuotis

naujienlaiskiu siuntimasKalbant su el. komercijos projektų rinkodaros specialistais, jie gana vieningai pritaria minčiai, kad vienas iš geriausių būdų reklamuoti savo prekes ir didinti pardavimus – naujienlaiškiai. Jei jie daromi profesionaliai, jų veiksmingumas yra gana didelis.

Naujienlaiškių siuntimas yra nuolatinis procesas el. komercijos įmonėse, tačiau tokią rinkodaros priemonę galima pritaikyti ir kitose srityse. Norėdami įsitikinti, kad Jūsų verslui naujienlaiškiai yra iš tikrųjų reikalingi, pabandykite pasvarstyti apie šiuos momentus:

Kaip dažnai siūlote naujus produktus ar paslaugas? Jei neorganizuojate jokių akcijų, neskelbiate naujienų, niekas jūsų veikloje nesikeičia – naujienlaiškiai Jums nereikalingi. Jei kas mėnesį siūlote naujas paslaugas, nuolaidas, akcijas, įvyksta koks svarbus įvykis, kuriuo norėtumėte pasidalinti su savo klientais, naujienlaiškis yra reikalingas.

Ar jūsų įmonės interneto puslapis gausiai lankomas? Jei ne, naujienlaiškis yra puiki priemonė priminti Jūsų potencialiems klientams apie save ir pakviesti apsilankyti pas jus ir ieškoti tam tikros informacijos. Taip lankytojas kurį laiką liks puslapyje, skaitys informaciją, domėsis, ką Jūsų įmonė iš tikrųjų veikia.

Ar darote tam tikras nuolaidas ne visiems klientams, o tik kai kuriems iš jų, pavyzdžiui iš tam tikro miesto, arba užsisakusiems tik tam tikras prekes? Naujienlaiškis yra puiki proga pasiūlyti labai specifinių nuolaidų rinktiniams klientams.

Jei yra poreikis bent vienam iš trijų paminėtų reklamos priemonių, naujienlaiškiai gali labai padėti Jūsų verslui.

Naujienlaiškių siuntimas tik iš pirmo žvilgsnio atrodo paprastas – surašiau laišką, sudėjau visus į BCC laukelį, kad vienas kito adresų nematytų ir išsiunčiau. Kokios problemos?.. Jokių, galite daryti ir taip, tačiau dėl neatsakingo ar neprofesionalaus darbo su el. laiškais gali kilti šiokių tokių nesusipratimų, kurie greičiausiai nepadės Jūsų verslui. Pirmiausiai naujienlaiškio pavadinimas turi būti užkabinantis. „Siūlome buhalterines paslaugas Vilniuje“ antraštė jau nieko nestebina. Gavę tokią žinutę laiško gavėjai jo greičiausiai net neatsidarys ir ištrins net neskaitę. Pats naujienlaiškio tekstas turi būti parašytas pagal tam tikras taisykles. Pasiūlymas turi būti aiškus ir glaustas, kad jį būtų galima „nuskenuoti“ per 5 sekundes, o tada nuspręsti, ar verta skaityti, ar ne. Pradžioje turi būti aiškiai suformuluotas pasiūlymas ir kvietimas veikti – užeiti į puslapį, užsisakyti, skaityti plačiau ir t.t. naujienlaiškyje turi būti iliustracija, kuri ne tik pagyvina patį tekstą, bet ir sukelia tam tikrą emociją. Laiško pabaigoje pakartojamas kvietimas veikti tuo atveju, jei gavusysis nusprendė viską įdėmiai perskaityti.

Plačiau informacijos gali būti pateikiama keturiais būdais:

  1. Prisegtuke;
  2. Interneto puslapyje;
  3. Atrašius į šį laišką arba specialiu el. paštu;
  4. Daugiau informacijos suteikiama tam tikru telefonu.

Šie būdai pasirenkami pagal tai, kaip verbuojami nauji klientai – internetu, el paštu arba tiesioginio kontakto metu skambinant.

Yra dar gausybė momentų, į kuriuos reiktų atkreipti dėmesį. Dėl to geriausiai šį užsiėmimą patikėti savo srities profesionalams.

Vizitinės kortelės – paprastas būdas pristatyti save

vizitinės kortelėsNors šių dienų gyvenime popierinius daiktus – knygas, žurnalus, laiškus – baigia išstumti elektroniniai jų pakaitalai, visgi vizitinės kortelės išlieka nepakeičiamos. Nuo jų apsikeitimo prasideda verslo pokalbiai, jomis save pristatote bei primenate apie save klientui. Galų gale, kokybiškos ir tikslingai paruoštos vizitinės kortelės kuria įmonės įvaizdį ar supažindina su veikla, ne tik suteikia svarbiausius kontaktinius duomenis.

Vizitinių kortelių gamyba, tiksliau visas procesas nuo idėjos galvoje iki atspausdinto galutinio varianto rankose, yra trumpesnis nei gali pasirodyti iš pradžių. Kiekvienas, turintis priėjimą prie interneto, gali susikurti savo korteles per kelias minutes tiesiog sėdint prie kompiuterio. Ir tam tikrai nereikia gilių kompiuterinių žinių ar grafinio modeliavimo įgūdžių.

Vizitinių kortelių gamyba užsiimančios įmonės turi savo internetines svetaines, kuriose galima rinktis iš nemokamų šablonų, kurie skiriasi dizainu, tematika, spalvomis ir kitais elementais. Tad nebūtina net sukti galvos ką, be kontaktinių duomenų, norisi pavaizduoti kortelėje – tereikia išsirinkti kas iš siūlomų variantų labiausiai atitinka jūsų sritį ar asmeninį skonį. Nors profesionalūs dizaineriai gali sukurti išskirtinį dizainą, tačiau tai kainuoja papildomus pinigus, o iš anksto turint aiškią vizitinės kortelės viziją mintyse, lengvai tą įgyvendinti galima patiems keliais pelės klavišų paspaudimais.

Išsirinkus dizaino šabloną, tereikia suvesti visus kontaktinius duomenis, kurie būtų naudingi jūsų klientams ar verslo partneriams. Taip pat pravartu panaudoti įmonės logotipą ar nedidelį vaizdinį elementą, kuris atitiktų veiklos tematiką ar atspindėtų  jūsų asmenybę. Floristui tai galėtų būti gėlė, šaldytuvų gamintojams – snaigė, o užkietėjusiam ekologijos šalininkui – tiesiog žalios spalvos fragmentas. Iliustracija padarys kortelę išvaizdesnę, ją gavęs žmogus geriau įsimins joje esančią informaciją.

Svarbiausia būti kūrybiškais, bet pernelyg neįsijausti. Vizitinių kortelių gamyba užtrunka neilgai, tačiau reikia neskubėti priimti sprendimų gerai jų neapsvarsčius. Galima išsirinkti skirtingų rūšių kortelių formas, spalvas, teksto parametrus ir jo išdėstymą, galų gale net patį popierių (ar kitą medžiagą, pavyzdžiui plastiką). Turint tiek daug pasirinkimų galima sukurti pernelyg sudėtingą, perkrautą informacija įmantrią kortelę, kai galbūt būtų užtekę tiesiog paprastos, baltos kortelės su keliomis eilutėmis teksto.

Nemokama paslaugų reklama internete

Nieko nemokamo pasaulyje nebūna – tik sūris pelėkautuose. Taip manome visi sveiko proto žmonės. Deja, internetas pakeitė šią sąvoką. Yra daug nemokamų dalykų, kuriais naudojamės be jokio atlygio džiaugiamės, kad kažkas juos duoda. Nemokamos paslaugos dažniausiai yra suteikiamos paprastiems vartotojams ir net įmonėms. Šiuolaikinis interneto marketingas yra paremtas nemokamais dalykais kai nemokamai tam tikra paslauga leidžiama naudotis tam tikrą laiką arba su tam tikrais apribojimais.

Nemokama paslaugų reklama internete yra dar viena sritis, kuri skirta tiek pavieniams asmenims, tiek įmonėms. Kas tai yra? Tai yra paprastas reklaminis portalas, kuriame tam tikrų specialybių atstovai pristato savo profilį ir pateikia savo paslaugų aprašymą bei kontaktus potencialiems užsakovams.

Vis tiek negalite įsivaizduoti, kaip tai atrodo? Pasižiūrėkite į Versliukai.lt puslapį, kuriame vos per 10 minučių galima susikurti savo pristatomąjį puslapį ir jame reklamuoti savo paslaugas. Nieko mokėti nereikia nei pačiam paslaugos teikėjui, nei potencialiam klientui. Labai naudingas puslapis.

Nemokama paslaugų reklama yra pakankamai kokybiška reklama, bet tik tais atvejais, kai klientai žino, kur ieškoti tam tikrų paslaugų teikėjų. Pasaulyje yra apstu tokių puslapių, tad natūralu, kad tokia praktika taikoma ir Lietuvoje.

Versliukai.lt prisistato kaip bendruomenė, vienijanti pradedančiuosius verslininkus ir klientus. Jie padeda pradedančiajam verslininkui, dirbančiam sau, susirasti darbo ir užsakymų. Tai labai svarbu, nes paprastai laisvadarbis profesionalas dažnai neturi laiko klientų paieškoms, o tai apriboja jo galimybes užsidirbti ir plėstis, kurti didelį verslą. Didelis verslas reiškia daugiau mokamų mokesčių ir daugiau surenkama biudžeto lėšų, o taip gerėja bendra ekonominė padėtis šalyje.

Nemokama paslaugų reklama – technologiškai paprastas produktas. Juk tereikia tik užpildyti informaciją apie save ir savo paslaugas, pateikti kelias nuotraukas ir viskas – laukti klientų. Tokio puslapio administracija paprastai rūpinasi lankomumu ir žinomumu, kas atveda daugiau paslaugų teikėjų ieškančių žmonių ir verslo struktūrų.

Jei ieškote plytelių klojiko, vertėjo, baldžiaus, tekstų rašytojo ar konsultanto – apsilankykite Versliukai.lt ir pasirinkite iš kelių kandidatų.

Jei esate smulkus verslininkas, teikiantis tam tikras paslaugas ir Jums reikia užsakymų ir klientų, užsiregistruokite Versliukai.lt, susikurkite savo pristatymą ir gaukite daugiau užsakymų.

Visi patenkinti. Kas iš to Versliukai.lt administracijai? Kol kas nieko, bet įgavus tam tikrą masiškumą galima pasiūlyti ir mokamas paslaugas, tad tai yra jų tiesioginė investicija į reklamos verslą.

Įdomus verslas – reklama internetu

Reklamos rinka klesti. Jei prieš keletą metų klestėjo reklamos agentūros, kurios teikė tradicines reklamos paslaugas, tai dabar klesti tos, kurios į reklamą žiūri kūrybiškai ir stengiasi taupyti kliento biudžetą, o ne leisti, leisti, leisti… Reklama internetu tapo viena iš pagrindinių tokių reklamos agentūrų ar pavienių specialistų paslaugų.

Reklama internetu gali būti skirstoma į tradicinę interneto reklamą ir partizaninę.

Tradicinė reklama internete yra viena iš žiniasklaidos planavimo dalių. Imami didžiausi žiniasklaidos portalai (Delfi, Lrytas.lt, Balsas.lt, 15min.lt) ir juose planuojama banerinė reklama, vertinama tūkstančiais litų. Reklamos sėkmė priklauso nuo reklaminės antraštės ir pasiūlymo. Reklama tęsiasi gana trumpą laiką. Jei žmogus paspaudė reklaminę antraštę, vargu, ar ji bus rodoma jam užsukus į puslapį kitą kartą.

Prie tradicinės interneto reklamos galima priskirti jau ir kontekstinę reklamą – AdWords, FacebookAd, AdChoices ir kitus reklaminius tinklus, kurie reklamą rodo pagal turinį, kuriame lankosi skaitytojas. Verslininkai jau gana aiškiai supranta, kad išleidę 100 litų, gaus 100 ir daugiau lankytojų, kuriuos prisikviesti (ypač  į naujus puslapius) paprastai būtų gana sudėtinga. Reklama yra gana efektyvi ir nebrangi, todėl įtikinėti ja pasinaudoti per daug nereikia.

Partizaninė interneto reklama – naujas ir sudėtingas reiškinys. Tai tokia reklama, kuri nieko nekainuoja, arba kainuoja palyginus mažai. Visų pirma tokia reklama internete asocijuojama su virusinės reklamos kampanijomis, kai tam tikra medžiaga sukelia atgarsį visuomenėje ir tampa diskusijų objektu. Sėkmingiausios virusinės reklamos Lietuvoje – mineralinio vandens „Vytautas“ reklama, taip pat apdergtas TV laidų vedėjas E.Jakilaitis tiesioginio eterio metu arba vaikinas, bučiuojantis IKI prekybos centro kasininkes. Tai dažniausiai video reklama, tačiau principas galioja ir kitoms reklamos formoms.

Nemokama reklama internetu yra glaudžiai susijusi su vartotojų kuriamu turiniu (Web 2.0 principas), taip pat su SEO – optimizavimu paieškos svetainėms, kai visais įmanomais būdais yra renkamos kokybiškos ir nelabai kokybiškos nuorodos į puslapį. Taip pat aktyvi reklama virtualiuose bendruomenėse, kai inicijuojamos diskusijos apie tam tikrus produktus. Tokia reklama paprastai reikalauja nemažai laiko ir pastangų, tad ją vykdo tiek pačios įmonės darbuotojai, tiek pavieniai reklamos konsultantai.

Reklama internetu yra kol kas efektyviausia reklamos priemonė, tačiau kampanijas reikia daryti apgalvotai ir lanksčiai, kad būtų pasiekiamas norimas rezultatas.

Reklaminiai stendai keliuose ir mieste

Važiuojant autostrada, matyt, nekartą atkreipėte dėmesį į šalikelėje reklamuojamą autoservisą, pramogų parką, mobiliųjų telefonų operatorių siūlomą naują telefono modelį ar pokalbių planą. Regis, nepastebėti neįmanoma. Tikra tiesa. Matomoje vietoje ir profesionaliai pateiktos informacijos reklamos stendai bei stovai visada atkreipia mūsų dėmesį.

Juk ne veltui reklaminiai plotai – reklaminiai stendai yra išdėstyti judriausiose įvairių Lietuvos miestų vietose, atsižvelgiant į žmonių ir transporto judėjimo srautus. Taip yra pasiekiama maksimalus reklamos efektyvumas. Stovai, laikantys dideles, masyvias, ryškias arba priešingai, iš ryškių reklamos išsiskiriančias pastelinių spalvų reklamas, visada padarys jūsų reklamą išskirtinę iš konkurentų ir pritrauks didesnę rinkos dalį.

Lauko stendai yra labai populiarus ir efektyvus reklamavimosi būdas. Reklamų stovai ne veltui yra statomi  šalia judriausių miesto gatvių, sankryžų, magistralių, susitikimų vietų, tose vietose, kur vyksta dažni žmonių susibūrimai. Juk tik čia reklamą pamatys daugiau akių. Didelis stendų privalumas, kad jie gali būti apšviesti, todėl reklama žiūrovai galės mėgautis ne tik dienos metu, tačiau taip pat ir naktį.

Logiška, kad mieste esantį lauko stendą greičiau pamatys pėstieji, turistai, studentai, vaikai ir jaunimas bei mažesnes pajamas gaunantys asmenys, todėl stenduose yra parenkama atitinkama reklama. Šalia magistralių pastatytuose reklamos plotuose esančią reklamą pamatys tik vairuojantys, todėl čia jau galima orientuotis jau į didesnes pajamas uždirbančius piliečius.

Reklamas kuriančios įmonės taip pat gudrauja ir jau puikiai žino, kur geriausiai kraštovaizdyje ar miesto gatvejė turi būti sumontuoti reklaminiai stovai, kuriuose talpinama reklama, kad ji būtų užtikrintai efektyvi. Būtent todėl reklaminiai stendai iškyla ant kalvų, labiau apšviestose vietose (labai aktualu nakties metu ir žiemą), greičio apribojimo ruožuose bei vietose, kur dažnai miestuose ar už jo ribų susidaro mašinų spūstys.

Labai efektyvus reklamavimo būdas – parodos. Čia renkasi tikslinė auditorija, todėl turėti savo įmonės stendą specializuotoje parodoje – didelis privalumas. Galite su savimi turėti patogų mobilų stendą ar reklaminį stovą, kuriuos vėliau galite sėkmingai panaudoti kitų parodų, prezentacijų ar renginių metu, konferencijose. Taip pat nepamirškite renginių metu pasirūpinti kitomis reklamos galimybėmis – lipdukais, plakatais, suvenyrais, kurie neabejotinai patiks lankytojams.

Visi reklamavimosi būdai yra geri ir gali būti efektyvūs. Ką renkatės Jūs?