Reklamos kampanijos planavimas: nuo ko pradėti?


Kiekvienas verslas vienaip ar kitaip susiduria su reklama, skirta pritraukti naujų klientų, informuoti apie naują gaminį ar paprasčiausiai priminti, kad įmonė egzistuoja. Tačiau nereikėtų painioti pavienių reklamos veiksmų ir reklaminės kampanijos. Reklamos kampanija – tai reklamos veiksmų kompleksas, sudarytas iš reklamos turinio bei kanalų, kuriais šis turinys transliuojamas. Kokie procesai lydi reklamos kampaniją nuo pirminio poreikio […]

„Usabillity” testavimo ar ekspertas?


Apie tinklalapio patogumo vartotojui testavimą (angl. Usabillity testing) ir ekspertinio testavimo priešpriešą tenka diskutuoti stebėtinai dažnai. Daugeliu atvejų, dėl internetą paskandinusių mitų, klausiama apie vieno ar kito tyrimo neišvengiamumą.  Patogumo testavimas Viena iš stovyklų lyg mūras stoja ginti nuomonės, kad vartotojų patogumo („usability”) testavimas nėra būtinas, jeigu svetainę ar projektą jau įvertino ekspertas. Norima aplinkinius […]

Kodėl verta pirkti kosmetiką internetu?


Pastaruoju metu vis sparčiau populiarėja internetinė  prekyba. Kaip žinia, šiandien internetinėse parduotuvėse galima įsigyti visko: baldų, maisto produktų, interjero detalių, rūbų, avalynės. Kosmetika – taip pat ne išimtis, tad šiandien parduodama kosmetika internetu jau nieko nebestebina. Kodėl kosmetika internetu yra išmintingas pasirinkimas? Kodėl kosmetikos priemonių pirkimas ne įprastose kosmetikos bei parfumerijos parduotuvėse, o internetinėse parduotuvėse gali atnešti […]

Internetinė parduotuvė – tik pirmas žingsnis…


Interneto verslas Lietuvoje išgyvena aukso amžių – parduotuvę juk galima susikurti labai nebrangiai, arba iš viso ją išsinuomoti. Bet internetine parduotuve yra tik pirmas žingsnis sėkmingo verslo link. Pasistengsime pateikti kelias mintis, kodėl. Internetinė parduotuvė yra toks pats darbo įrankis, kaip telefonas ar kasos aparatas. Jis tik virtualus. Čia sudėtos virtualios prekės, virtualiose lentynoje, taikomos […]

Naujienlaiškių siuntimas – efektyvus būdas reklamuotis


Kalbant su el. komercijos projektų rinkodaros specialistais, jie gana vieningai pritaria minčiai, kad vienas iš geriausių būdų reklamuoti savo prekes ir didinti pardavimus – naujienlaiškiai. Jei jie daromi profesionaliai, jų veiksmingumas yra gana didelis. Naujienlaiškių siuntimas yra nuolatinis procesas el. komercijos įmonėse, tačiau tokią rinkodaros priemonę galima pritaikyti ir kitose srityse. Norėdami įsitikinti, kad Jūsų […]