Kaip nuspręsti, ar Jums reikalingos SEO paslaugos

seo paslaugosKą pirmiausiai darys žmogus, nusprendęs naują šaldytuvą pirkti internetu? Atsakymas paprastas: naršyklės lange atsidarys Google tinklapį ir paieškos langelyje suves raktažodį „šaldytuvai internetu“. Paieškos sistema jam išmes keliolika puslapių su užklausą atitinkančiais rezultatais, o žmogus, tikėtina, šiuo atveju atsidarys ne daugiau nei pirmų penkių nuorodų svetaines ir jose susiras geriausiai poreikius atitinkantį pasiūlymą.

„Jei jūs esate internetinės buitinės technikos parduotuvės savininkas, nusivilsite, jog susidomėjęs klientas neaplankė jūsų svetainės – juk ten tiek daug pasiūlymų patraukliomis kainomis. Viena iš priežasčių, kodėl žmogus aplenkė jūsų svetainę, gali būti tokia, jog pastaroji „pasiklydusi“ paieškos sistemų informacijos platybėse, o štai jūsų konkurento tinklapis puikuojasi pirmajame paieškos rezultatų penketuke. Tikėtina, jog minėtas konkurentas naudojasi SEO – svetainių pritaikymo paieškos sistemoms – paslaugomis.“ – patirtimi dalinosi SEOaudit.lt specialistai.

Iš minėto pavyzdžio galima spręsti, jog SEO paslaugos daugiausiai naudos gali atnešti tada, kai jūsų veiklos pobūdis nėra išskirtinis, egzistuoja daug konkurentų, teikiančių tokias pat paslaugas. Tačiau jei, tarkime, jūs savo kaimo turizmo sodyboje auginate kengūras (pavyzdys iš fantazijos srities), susidomėjęs asmuo, įvedęs į paieškos langelį raktažodį „kengūrų auginimas Lietuvoje“, pirmoje rezultatų pozicijoje pamatys nuorodą į jūsų internetinę svetainę. Tokiu atveju tikrai nėra būtinos SEO paslaugos, nes paieškos sistema automatiškai tokį tinklapį vertins kaip geriausiai atitinkantį vartotojo užklausą.

Žmonės, vesdami raktažodžius, dažniausiai turi konkretų tikslą. Tad, jei jūs, pavyzdžiui, plėtojate internetinę prekybą, turėtume gerai apsvarstyti SEO paslaugų būtinumą, kadangi tai gali pritraukti lankytojus – būsimus potencialius pirkėjus. Bet jei jūs turite autoservisą mažame miestelyje, galbūt reikėtų dėti daugiau dėmesio informacijos sklaidai artimoje aplinkoje, o ne rūpintis, jog būtumėte lengvai randamas internetinėse platybėse? Juk neverta tikėtis, kad žmonės, radę informaciją internete apie jus, važiuos būtent į jūsų servisą, kai aplink apstu tokias pat paslaugas teikiančiųjų.

Taigi, norėdami priimti sprendimą, ar naudotis SEO paslaugomis, turėtumėte atkreipti į savo vykdomos veiklos specifiką bei terpę, konkurentų gausą, vartotojų ratą.

Naujienlaiškių siuntimas – efektyvus būdas reklamuotis

naujienlaiskiu siuntimasKalbant su el. komercijos projektų rinkodaros specialistais, jie gana vieningai pritaria minčiai, kad vienas iš geriausių būdų reklamuoti savo prekes ir didinti pardavimus – naujienlaiškiai. Jei jie daromi profesionaliai, jų veiksmingumas yra gana didelis.

Naujienlaiškių siuntimas yra nuolatinis procesas el. komercijos įmonėse, tačiau tokią rinkodaros priemonę galima pritaikyti ir kitose srityse. Norėdami įsitikinti, kad Jūsų verslui naujienlaiškiai yra iš tikrųjų reikalingi, pabandykite pasvarstyti apie šiuos momentus:

Kaip dažnai siūlote naujus produktus ar paslaugas? Jei neorganizuojate jokių akcijų, neskelbiate naujienų, niekas jūsų veikloje nesikeičia – naujienlaiškiai Jums nereikalingi. Jei kas mėnesį siūlote naujas paslaugas, nuolaidas, akcijas, įvyksta koks svarbus įvykis, kuriuo norėtumėte pasidalinti su savo klientais, naujienlaiškis yra reikalingas.

Ar jūsų įmonės interneto puslapis gausiai lankomas? Jei ne, naujienlaiškis yra puiki priemonė priminti Jūsų potencialiems klientams apie save ir pakviesti apsilankyti pas jus ir ieškoti tam tikros informacijos. Taip lankytojas kurį laiką liks puslapyje, skaitys informaciją, domėsis, ką Jūsų įmonė iš tikrųjų veikia.

Ar darote tam tikras nuolaidas ne visiems klientams, o tik kai kuriems iš jų, pavyzdžiui iš tam tikro miesto, arba užsisakusiems tik tam tikras prekes? Naujienlaiškis yra puiki proga pasiūlyti labai specifinių nuolaidų rinktiniams klientams.

Jei yra poreikis bent vienam iš trijų paminėtų reklamos priemonių, naujienlaiškiai gali labai padėti Jūsų verslui.

Naujienlaiškių siuntimas tik iš pirmo žvilgsnio atrodo paprastas – surašiau laišką, sudėjau visus į BCC laukelį, kad vienas kito adresų nematytų ir išsiunčiau. Kokios problemos?.. Jokių, galite daryti ir taip, tačiau dėl neatsakingo ar neprofesionalaus darbo su el. laiškais gali kilti šiokių tokių nesusipratimų, kurie greičiausiai nepadės Jūsų verslui. Pirmiausiai naujienlaiškio pavadinimas turi būti užkabinantis. „Siūlome buhalterines paslaugas Vilniuje“ antraštė jau nieko nestebina. Gavę tokią žinutę laiško gavėjai jo greičiausiai net neatsidarys ir ištrins net neskaitę. Pats naujienlaiškio tekstas turi būti parašytas pagal tam tikras taisykles. Pasiūlymas turi būti aiškus ir glaustas, kad jį būtų galima „nuskenuoti“ per 5 sekundes, o tada nuspręsti, ar verta skaityti, ar ne. Pradžioje turi būti aiškiai suformuluotas pasiūlymas ir kvietimas veikti – užeiti į puslapį, užsisakyti, skaityti plačiau ir t.t. naujienlaiškyje turi būti iliustracija, kuri ne tik pagyvina patį tekstą, bet ir sukelia tam tikrą emociją. Laiško pabaigoje pakartojamas kvietimas veikti tuo atveju, jei gavusysis nusprendė viską įdėmiai perskaityti.

Plačiau informacijos gali būti pateikiama keturiais būdais:

  1. Prisegtuke;
  2. Interneto puslapyje;
  3. Atrašius į šį laišką arba specialiu el. paštu;
  4. Daugiau informacijos suteikiama tam tikru telefonu.

Šie būdai pasirenkami pagal tai, kaip verbuojami nauji klientai – internetu, el paštu arba tiesioginio kontakto metu skambinant.

Yra dar gausybė momentų, į kuriuos reiktų atkreipti dėmesį. Dėl to geriausiai šį užsiėmimą patikėti savo srities profesionalams.

Nemokama paslaugų reklama internete

Nieko nemokamo pasaulyje nebūna – tik sūris pelėkautuose. Taip manome visi sveiko proto žmonės. Deja, internetas pakeitė šią sąvoką. Yra daug nemokamų dalykų, kuriais naudojamės be jokio atlygio džiaugiamės, kad kažkas juos duoda. Nemokamos paslaugos dažniausiai yra suteikiamos paprastiems vartotojams ir net įmonėms. Šiuolaikinis interneto marketingas yra paremtas nemokamais dalykais kai nemokamai tam tikra paslauga leidžiama naudotis tam tikrą laiką arba su tam tikrais apribojimais.

Nemokama paslaugų reklama internete yra dar viena sritis, kuri skirta tiek pavieniams asmenims, tiek įmonėms. Kas tai yra? Tai yra paprastas reklaminis portalas, kuriame tam tikrų specialybių atstovai pristato savo profilį ir pateikia savo paslaugų aprašymą bei kontaktus potencialiems užsakovams.

Vis tiek negalite įsivaizduoti, kaip tai atrodo? Pasižiūrėkite į Versliukai.lt puslapį, kuriame vos per 10 minučių galima susikurti savo pristatomąjį puslapį ir jame reklamuoti savo paslaugas. Nieko mokėti nereikia nei pačiam paslaugos teikėjui, nei potencialiam klientui. Labai naudingas puslapis.

Nemokama paslaugų reklama yra pakankamai kokybiška reklama, bet tik tais atvejais, kai klientai žino, kur ieškoti tam tikrų paslaugų teikėjų. Pasaulyje yra apstu tokių puslapių, tad natūralu, kad tokia praktika taikoma ir Lietuvoje.

Versliukai.lt prisistato kaip bendruomenė, vienijanti pradedančiuosius verslininkus ir klientus. Jie padeda pradedančiajam verslininkui, dirbančiam sau, susirasti darbo ir užsakymų. Tai labai svarbu, nes paprastai laisvadarbis profesionalas dažnai neturi laiko klientų paieškoms, o tai apriboja jo galimybes užsidirbti ir plėstis, kurti didelį verslą. Didelis verslas reiškia daugiau mokamų mokesčių ir daugiau surenkama biudžeto lėšų, o taip gerėja bendra ekonominė padėtis šalyje.

Nemokama paslaugų reklama – technologiškai paprastas produktas. Juk tereikia tik užpildyti informaciją apie save ir savo paslaugas, pateikti kelias nuotraukas ir viskas – laukti klientų. Tokio puslapio administracija paprastai rūpinasi lankomumu ir žinomumu, kas atveda daugiau paslaugų teikėjų ieškančių žmonių ir verslo struktūrų.

Jei ieškote plytelių klojiko, vertėjo, baldžiaus, tekstų rašytojo ar konsultanto – apsilankykite Versliukai.lt ir pasirinkite iš kelių kandidatų.

Jei esate smulkus verslininkas, teikiantis tam tikras paslaugas ir Jums reikia užsakymų ir klientų, užsiregistruokite Versliukai.lt, susikurkite savo pristatymą ir gaukite daugiau užsakymų.

Visi patenkinti. Kas iš to Versliukai.lt administracijai? Kol kas nieko, bet įgavus tam tikrą masiškumą galima pasiūlyti ir mokamas paslaugas, tad tai yra jų tiesioginė investicija į reklamos verslą.

Įdomus verslas – reklama internetu

Reklamos rinka klesti. Jei prieš keletą metų klestėjo reklamos agentūros, kurios teikė tradicines reklamos paslaugas, tai dabar klesti tos, kurios į reklamą žiūri kūrybiškai ir stengiasi taupyti kliento biudžetą, o ne leisti, leisti, leisti… Reklama internetu tapo viena iš pagrindinių tokių reklamos agentūrų ar pavienių specialistų paslaugų.

Reklama internetu gali būti skirstoma į tradicinę interneto reklamą ir partizaninę.

Tradicinė reklama internete yra viena iš žiniasklaidos planavimo dalių. Imami didžiausi žiniasklaidos portalai (Delfi, Lrytas.lt, Balsas.lt, 15min.lt) ir juose planuojama banerinė reklama, vertinama tūkstančiais litų. Reklamos sėkmė priklauso nuo reklaminės antraštės ir pasiūlymo. Reklama tęsiasi gana trumpą laiką. Jei žmogus paspaudė reklaminę antraštę, vargu, ar ji bus rodoma jam užsukus į puslapį kitą kartą.

Prie tradicinės interneto reklamos galima priskirti jau ir kontekstinę reklamą – AdWords, FacebookAd, AdChoices ir kitus reklaminius tinklus, kurie reklamą rodo pagal turinį, kuriame lankosi skaitytojas. Verslininkai jau gana aiškiai supranta, kad išleidę 100 litų, gaus 100 ir daugiau lankytojų, kuriuos prisikviesti (ypač  į naujus puslapius) paprastai būtų gana sudėtinga. Reklama yra gana efektyvi ir nebrangi, todėl įtikinėti ja pasinaudoti per daug nereikia.

Partizaninė interneto reklama – naujas ir sudėtingas reiškinys. Tai tokia reklama, kuri nieko nekainuoja, arba kainuoja palyginus mažai. Visų pirma tokia reklama internete asocijuojama su virusinės reklamos kampanijomis, kai tam tikra medžiaga sukelia atgarsį visuomenėje ir tampa diskusijų objektu. Sėkmingiausios virusinės reklamos Lietuvoje – mineralinio vandens „Vytautas“ reklama, taip pat apdergtas TV laidų vedėjas E.Jakilaitis tiesioginio eterio metu arba vaikinas, bučiuojantis IKI prekybos centro kasininkes. Tai dažniausiai video reklama, tačiau principas galioja ir kitoms reklamos formoms.

Nemokama reklama internetu yra glaudžiai susijusi su vartotojų kuriamu turiniu (Web 2.0 principas), taip pat su SEO – optimizavimu paieškos svetainėms, kai visais įmanomais būdais yra renkamos kokybiškos ir nelabai kokybiškos nuorodos į puslapį. Taip pat aktyvi reklama virtualiuose bendruomenėse, kai inicijuojamos diskusijos apie tam tikrus produktus. Tokia reklama paprastai reikalauja nemažai laiko ir pastangų, tad ją vykdo tiek pačios įmonės darbuotojai, tiek pavieniai reklamos konsultantai.

Reklama internetu yra kol kas efektyviausia reklamos priemonė, tačiau kampanijas reikia daryti apgalvotai ir lanksčiai, kad būtų pasiekiamas norimas rezultatas.