Kreditai internetu – greitas būdas pasiskolinti

kreditai internetuSkolintis įprasta jau nuo pat senovės. Žmonės skolindavosi daiktus, maistą, darbo įrankius, o vėliau ir pinigus. Pinigai metams bėgant įgavo vis didesnę svarbą žmonių gyvenime, tad jų pritrūkti nesinori ir šiandien. Tačiau net ir tokioje situacijoje kreditai internetu pateikia itin patogią ir greitą lengvų pinigų išeitį. Dabar skolintis pinigus galima ne vien iš draugų, bet ir specializuotų kredito įmonių.

Be pinigų šiandien sunku būtų ką nors gyvenime nuveikti. Sunku būtų keliauti, pramogauti ar tiesiog išgyventi kasdienybę. Tai neatsiejama visuomenės grandis, be kurios sunku būtų įsivaizduoti savo gyvenimą. Pinigai atlieka svarbų vaidmenį, tad juos jau nuo pat vaikystės siekiama taupyti. Iš to gimsta asmeninių finansų valdymo įgūdžiai, padedantys tinkamai atlikti įvairius sprendimus. Tačiau ne visuomet pinigai tvarkomi teisingai. Kartais jų gali pritrūkti net ir kasdienėms išlaidoms.

Su pinigais elgtis reikia atsargiai. Niekada negali žinoti, kada jų pritruks, kada netikėtas įvykis pareikalaus didelių išlaidų. Būtent tokiose situacijose dažniausiai reikia ieškoti finansinės paramos iš draugų, giminaičių ar pažįstamų… Tačiau dabar kreditai internetu pateikia ir daug paprastesnę išeitį. Pasiskolinti pinigų galima bet kada ir bet kur, tad net ir jų pritrūkus neverta nusiminti ar panikuoti. Viską galima išspręsti greita ir nesudėtinga paraiškos formą, kurią lengva užpildyti tiek kredito įmonėse, tiek internetu.

Skolintis pinigus internetu paprasta. Tai nereikalauja daug žinių ar specifinių įgūdžių, kadangi net ir pagrindinius veiksmus su kompiuteriu išmanantis žmogus gali sėkmingai gauti paskolą. Tam tereikia apsilankyti pasirinktos kredito įmonės internetinėje svetainėje, užpildyti registracijos formoje visus duomenis bei nurodyti sumą ir savo banko sąskaitą. Tai visa informacija, kurios reikės siekiant gauti paskolą. Viskas atrodo paprasta, ar ne?

Iš pirmo žvilgsnio paskolos procesas gali atrodyti sudėtingas ir keblus, tačiau iš tiesių kreditai internetu yra teikiami kiekvieną dieną ir tai žmonių neįpareigoja ar kitaip nesuvaržo. Tai puiki ir pastangas taupanti išeitis, leidžianti suteikti finansinę laisvę tiems, kuriems labiausiai to reikia. Neverta delsi, kai trūksta pinigų, kadangi jų dabar galima lengvai pasiskolinti.

Mokesčių grąžinimas Norvegijoje dirbusiems greitai ir paprastai

mokesčių grąžinimas NorvegijojeKiekvienam lietuviui, dirbusiam netolimame užsienyje rūpi mokesčių grąžinimas, Norvegijoje dirbusiems žmonėms tai ypač aktualu, mat šioje šalyje dirbę piliečiai gali susigrąžinti nemažą dalį sumokėtų pinigų. Taip yra todėl, kad Lietuva ir Norvegija yra sudariusi tam tikrą sutartį, pagal kurią šių šalių piliečiai neturi mokėti dvigubų mokesčių. Jeigu gyvenate Lietuvoje, o dirbate Norvegijoje, nesijaudinkite, Jums tikrai nereikės mokėti mokesčių abejose šiose šalyse. Žinoma, kad viskas vyktų sklandžiai, reikalingi dokumentų pildymai ir kitos procedūros.

Deja, dažnai dirbantys žmonės sunkiai randa laiko tokioms biurokratijoms, o ir dokumentų pildymas užsienio kalba nėra pats maloniausias laiko praleidimas. Todėl Norvegijos mokesčių inspekcija noriai bendradarbiauja su specialiomis įstaigomis Lietuvoje, kurios padeda žmonėms susitvarkyti mokesčių grąžinimo reikalus.

Vienas iš populiariausių mokesčių, kurie rūpi lietuviams – vaiko pinigai Norvegijoje dirbusiems žmonėms, gyvenusiems su atžalomis. Šie pinigai skiriami žmonėms, kurie susilaukė vaikų Norvegijoje arba kurį laiką ten dirbo gyvendami su atžalomis. Net tris metus po grįžimo dar galite kreiptis į tarnybą ir susigrąžinti mokesčius.

Taip pat populiarus mokesčių grąžinimas Norvegijoje dirbusiems žmonėms, susijęs su gyventojų pajamų mokesčiu ir nacionaliniu draudimu. Šiuos mokesčius moka kiekvienas dirbantis Norvegijoje žmogus. Kiekvienais metais šio mokesčio dalis yra grąžinama ir jei Jūs per pastaruosius penkerius metus dirbote Norvegijoje, nepraleiskite progos susigrąžinti mokėtų mokesčiu.

Mokesčių grąžinimo sumos yra skirtingos, nes kiekvienas žmogaus atvejis yra unikalus. Grąžintina suma priklauso nuo pačio mokesčio tipo, nuo dirbto laiko, gautų pajamų ir kitų žmogiškų dalykų, kurie nuolat kita. Todėl geriausiai mokesčius susigrąžinti per profesionalią tuo užsiimančią įmonę.

Jums tereikia nuvykti į jų atstovybę, užpildyti reikalingą formą ir pinigai pasieks Jūsų sąskaitą. Norvegijos mokesčių inspekcija juos pirmiausiai perveda minėtai įstaigai, oši pasirūpina, kad suma pasiektų Jūsų  sąskaitą.

Jeigu esate itin užimtas žmogus ir turite mažai laisvo laiko, Jums patiks tai, kad mokesčių grąžinimas Norvegijoje dirbusiems žmonėms jau gali būti vykdomas ir internete. Čia taip pat tereikia užpildyti keletą  blankų ir procedūra baiga. Nepraleiskite progos susigrąžinti pinigus, kurie tikrai pravers jei ne kasdienėms išlaidoms, tai prisidės prie turiningų atostogų.

 

Kas gali gaut greitą kreditą?

kreditaiGreitųjų kreditų bendrovės kaip ir kitos pinigų skolinimo įmonės yra įpareigojamos laikytis tam tikrų ir svarbiausia – griežtų reikalavimų, todėl šiuo metu Lietuvoje ne kiekvienas gali gauti paskolą norimomis sąlygomis. Tai liečia ne tik, fizinius, bet ir juridinius asmenis, nes ne paslaptis – skolinasi net ir nemažas apyvartas darančios bendrovės. Verta pabrėžti, jog paskolos dažniausiai yra suteikiamos eiliniams Lietuvos piliečiams, tačiau tai nekeičia fakto, jog skolinimosi galimybės yra ribojamos ir tam tikrų mūsų šalyje galiojančių teisės aktų. Būtent  įstatymai įpareigoja kreditorius adekvačiai ir sąžiningai vertinti klientų finansinę būklę, o jeigu ji pasižymi tam tikrais reikalavimų neatitikimais, tai ir paskola negali būti suteikiama. Kas šiuo metu turi teisę gauti paskolą?

Kalbant apie Lietuvoje veikiančias kreditų bendroves, tai verta pabrėžti, jog jų viena pagrindinių nuostatų yra ta, jog besiskolinantis asmuo turi būti Lietuvos Respublikos pilietis. Tai reiškia, jog užsienyje gyvenantys mūsų tautiečiai nelabai turi galimybės skolintis. Žinoma, neretai dėl tam tikrų nesusipratimų paskolos yra suteikiamos ir jiems, nes dažnai pasitaiko atvejų, jog per klaidą ir aplaidų informacijos tikrinimą, kreditoriai nemato, jog asmenys yra pakeitę savo gyvenamąją vietą. Be abejo jeigu asmuo dažnai keliauja darbo reikalais į užsienį, tai faktas, jog jo registruotas gyvenamasis adresas yra Lietuvoje, todėl tai neturėtų sudaryti keblumų bandant skolintis iš minėtų kredito bendrovių. Verta pabrėžti, jog yra ne vienas paskolos teikėjas Lietuvoje, kuris pinigus skolina ir kitų šalių gyventojams. Tokiais atvejais, stambiausi šios rinkos dalyviai būna įsteigę filialus kitose šalyse, todėl tai jiems nesukelia jokių kliūčių skolinti ir kitų šalių piliečiams.

Vienas pagrindinių skolinimo aspektų – kreditą gauti gali tik pilnamečiai asmenys. Tai reiškia, jog kaip ir kitos paslaugos, kreditai yra suteikiami analogiška tvarka – jeigu asmuo dar nėra sulaukęs 18 metų, tai jis negali sudarinėti jokių paskolos, lizingo ar kitų sutarčių. Kiekviena kredito bendrovė akcentuoja šį amžiaus kriterijų, tad bandyti gauti paskolą nepilnamečiui paprasčiausiai nėra prasmės – kredito teikėjai vis tiek patikrins visą informaciją, todėl vargiai kas nors imsis skolinti pinigus prisiimdami tokią riziką dėl teisės aktų pažeidinėjimo. Trumpai tariant, šis amžiaus ribojimas galioja ne tik paskolų rinkoje, bet ir kitose srityse.

Taip pat ne ką mažiau svarbus kriterijus – kreditas suteikiamas tik veiksniems asmenims. Jokia paskolas teikianti bendrovė negali skolinti pinigų asmeniui, jeigu teismas yra pripažinęs jį neveiksniu. Paprasčiausiai, tokie žmonės negali atsakyti už savo veiksmus, o skolos negražinimo atveju, skolų išieškojimo procesas tampa dar sudėtingesnis, nes yra pažeidžiami Lietuvoje galiojantys įstatymai. Asmens veiksnumas yra tikrinamas specialiose duomenų bazėse, tad kalbant apskritai, kreditoriai, tikrai neskolins pinigų šiai asmenų kategorijai.

Kredito gavėjų vertinimo kriterijų yra kur kas daugiau, tačiau šie išvardinti aspektai turėtų būti aktualiausi kiekvienam, nes tik juos apžvelgę, galite suprasti ar verta bandyti gaišti laiką dėl paskolos gavimo.

Buhalterinės paslaugos Vilniuje pradedančiosioms įmonėms

buhalterinės paslaugosLietuvoje gana įprasta, kad vidutinio dydžio įmonėje (10-25 darbuotojai) dirba vyr. buhalteris, o kartais net ir apskaitininkas. Kartais buhalteriai dirba pilnu etatu, o kartais tik 0,5 dėl nedidelio darbo krūvio. Akivaizdu, kad šios paslaugos yra labai paklausios.

Dabar jos yra dar paklausesnės, dėl pastaraisiais pora metų besikeičiančios verslo aplinkos.

Startupai – geriausi buhalterinių paslaugų tiekėjų  draugai

Buhalterinės paslaugos startupams yra tos pačios, kaip ir bet kuriai kitai įmonei. Aišku, priklauso nuo to, koks įmonės tipas – MB ar UAB. Pradedantysis verslas susilaukia itin nemažai dėmesio ne tik iš verslo žiniasklaidos, bet ir iš Valdžios. Įvairios institucijos nepuola bausti pradedančiųjų verslininkų už klaidas, o stengiasi padėti susitvarkyti su dokumentacija, mokesčiais ir ataskaitomis. Toks požiūris itin svarbus, nes verslininkai nėra dirbtinai žlugdomi.

Buhalterinės paslaugos paprastėja. Individualiai dirbantys verslininkai būna patys sau buhalteriai, tačiau įsteigus įmonę paprastai reikalinga profesionali pagalba. Čia padeda buhalterinės apskaitos įmonės, dirbančios su startupais (pavyzdžiui, Ekiu). Kuo ta pagalba pasireiškia? Tuo, kad mėnesinis paslaugų tarifas yra paprastai mažesnis.

Vidutinė kaina už bugalterines paslaugas smulkioje įmonėje yra 500-700 litų + PVM. Startupams, tuo tarpu, taikomas sumažintas tarifas – 350 Lt + PVM per mėnesį. Tai itin palanki kaina nedidelei 1-3 darbuotojų įmonei, kuri dar neturi ilgalaikio turto, nesamdo žmonių iš šalies (autorinių sutarčių pagrindu), neatlieka daug finansinių operacijų, ar grynų pinigų operacijų.

Kaip tik taip dirba startupai – pradedantieji technologiniai verslai, kuriems pirmieji metai yra ypač svarbūs.

Buhalterinės paslaugos Vilniuje yra gana nebrangios. Atrodytų, turėtų būti priešingai, tačiau yra vienas momentas, kuris itin gerai reguliuoja kainas – konkurencija. Konkurencija Vilniuje didelė, juo labiau, kad pakeisti buhalterinių paslaugų įmonę yra gana paprasta – suvedi senuosius buhalterius su naujais, pasirašai pora įgaliojimų, įsakymų ir viskas – buhalteriniai duomenys perduodami iš vienos įmonės į kitą. Kančių kelių eiti nereikia – tegul juos jau eina buhalteriai, kuriems kitų buhalterių darbo tvarka neatrodo priimtina. Iš esmės buhalterinės paslaugos Vilniuje teikiamos 4 rūšių profesionalų:

  1. Įmonėje dirbančių buhalterių;
  2. Laisvai samdomo buhalterio;
  3. Nedidelės buhalterinės įmonės;
  4. Stambios buhalterinės įmonės, teikiančios ne tik buhalterines, bet ir audito, bei finansinių konsultacijų paslaugas.

Startupams priimtiniausias 2-as ir 3-ias variantai. Saugiausias –  3-ias variantas – nedidelės buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės.

Buhalterinė apskaita be jokio vargo

Buhalteris – labai svarbus darbuotojas bet kokioje įmonėje. Geras buhalteris užtikrina ir sėkmingą visos įmonės veiklą. Todėl buhalterio atranka yra vienas svarbiausių darbuotojų konkursų ir viena didžiausių atsakomybių vadovui. Dažnai vadovai, ieškantys iš tiesų kokybiškų ir patikimų paslaugų, renkasi ne darbinti nuolatinį buhalterijos darbuotoją, o tiesiog užsisakyti buhalterines paslaugas. Tokiu verslu užsiimantiems žmonėms buhalterinė apskaita, finansinės ataskaitos ir kiti kasdieniai buhalteriniai darbai bei operacijos yra įprasta darbo specifika. Profesionali patirtis šiems žmonėms leidžia verslininkams suteikti aukščiausios kokybės paslaugas.

Buhalterinė apskaita

Sunkiausia atsakomybė

Daugelis patyrusių buhalterių teigia, jog viena sunkiausių buhalterio darbo dalių – buhalterinė apskaita. Tai sunki atsakomybė, reikalaujanti ne tik daug laiko, pastangų, bet ir žinių bei kruopštumo. Skaičiuojant buhalterinę apskaitą, buhalteris turi atkreipti dėmesį ne tik į įmonės skaičius, bet ir į galiojančius įstatymų nutarimus ir kitą buhalterinę apskaitą reglamentuojančią tvarką. Žmogus kurio atsakomybėje yra  įmonėsbuhalterinė apskaita, turi būti ne tik kruopštus, bet ir punktualus. Tokia ataskaita jokiu būdu negali būti pateikta pavėluotai, be to, ją privaloma registruoti Valstybinėje mokesčių inspekcijoje.

Norint, kad šis sunkus darbas būtų lengvesnis, dažnai atsakingi buhalteriai tuo užsiima kasdien. Tai reiškia, kad apskaitą jie veda ne vieną kartą į metus ar prireikus, o kasdien atlieka tam tikrus darbus ir skaičiavimus, kurie padėtų palengvinti darbą metų pabaigoje.

Kiekvienoje įmonėje labai svarbu, kad buhalteris būtų atsakingas ir supratingas. Taip įmonė gali būti užtikrinta, kad atsiskaitymai ir darbas joje vyksta sklandžiai. Jie buhalteris užmaršus arba neatsakingai žiūri į savo kasdienes pareigas, įmonės buhalterija bus apleista ir sunkiai suprantama. Tai gali turėti rimtų pasekmių įvairių patikrinimų metu. Jei atvykus darbo ar mokesčių inspekcijai įmonės buhalterijoje netvarka, įmonė ir vadovas gali sulaukti rimtų nemalonumų. To išraiška gali tapti ne tik papeikimas, tačiau ir piniginės nuobaudos.

Rinkitės atsakingai

Personalo atrankos ekspertai įmonių vadovams pataria labai atsakingai rinktis darbuotojus į buhalterio poziciją. Jau pokalbio dėl darbo metu turėtų paaiškėti, kokiais būdo bruožais  pasižymi atsakingas ir kruopštus žmogus. Jei ilgą laiką negalite surasti tinkamo kandidato šiai pozicijai užimti, kreipkitės į buhalterines paslaugas teikiančias įmones. Jose dirbantys profesionalūs darbuotojai greitai ir patikimai sutvarkys įmonės buhalteriją, kol ieškosite tam nuolatinio ir patikimo specialisto.

MB steigimas Vilniuje

MB steigimasMažoji bendrija yra nauja verslo forma. Tai lyg UAB, tik su paprastesne buhalterija, be įstatinio kapitalo, su apribojimu darbuotojams (iki 10). Ši verslo forma buvo sukurta smulkiajam verslui vystyti, tad visi, norintys pradėti savo verslą, turėtų pasidomėti būtent šiuo verslo modeliu.

MB steigimas Vilniuje, Kaune ir kituose miestuose vykdomas per „Registrų centrą“, kuris yra atsakingas už juridinių asmenų registravimą. Registruojant juridinį asmenį parenkamas pavadinimas. Pavyzdžiui MB „Kaliošų taisymas“. Toliau vykdoma įprastinė procedūra – pildomi įvairūs dokumentai apie patį įmonės steigimo faktą, nustatoma kokia bus jo forma, kas ir kaip įmonei vadovaus (vadovai gali būti keli, susibūrę į valdybą, nebūtinai vienas direktorius). Mažoji bendrija yra lyg šeimos verslas, kuriame įdarbinamas vyras, žmona, jų abiejų broliai ir seserys, o taip pat ir draugai bei pažįstami, su kuriais verslas buvo sugalvotas ir plečiamas. Dėl to ir pavadinimas yra bendrija, o ne bendrovė, siekiant pabrėžti bendradarbiavimo smulkiajame versle svarbą.

MB įsteigiama per 3-5 darbo dienas po visų reikalingų dokumentų pateikimo. Tarp reikalingų dokumentų yra ir registracijos adresas ir jo suteikimą liudijantys dokumentai. Tai silpnoji įmonės steigimo grandis, kadangi su šia sritimi susiję daugiausiai problemų. Įmonė privalo būti kažkur registruota, tad tenka ieškoti patalpų savininko, kuris sutiktų registruoti įmonę savo patalpose. Kadangi Mažoji bendrija vienija pradedančiuosius verslininkus – jaunus žmones, kurie dar neturi nuosavo būsto, kyla problemų, kur tą įmonę registruoti. Nuomojamame bute ar name reikia gauti savininkų leidimą, o tai gali būti problematiška. Jei paimta paskola, ir butas įkeistas bankui, reikalingas banko leidimas steigti įmonę. Tai papildomi rūpesčiai, kurie gali užtęsti patį dokumentų surinkimo procesą ir visą įmonės steigimą.

MB steigimas Vilniuje yra paprastesnis, nei kitur provincijoje, nes čia yra nemažai verslo centrų, kurie leidžia registruoti įmones savo patalpose. Taip pat tuo užsiima ir profesionalūs įmonių steigėjai, galintys savo patalpose suteikti įmonei registracijos adresą. Taip problema išsprendžiama ir įmonė įkuriama greitai ir sklandžiai.

Bet kuriuo atveju rekomenduojama kreiptis į profesionalus, nes jie savo darbą atlieka greitai ir teisingai. Sumokėję 200-300 už steigimo procedūrą, sutaupysite 10-20 valandų savo brangaus laiko ir nepatirsite tokio streso, baimės ir įvairių neigiamų emocijų, kurias paprastai patiriame susidūrę su biurokratija ir tokiomis įstaigomis, kaip Mokesčių inspekcija.

Buhalterinės apskaitos paslaugos

buhalterinės apskaitos paslaugosBuhalterinės apskaitos paslaugos yra kritiškai svarbios bet kuriam verslui. Natūralu, kad nuo verslo dydžio skiriasi paslaugų kaina, tačiau atliekami darbai dažnai būna tie patys – skiriasi tik apimtys. Štai čia daugeliui natūraliai iškyla klausimas – kokie darbai yra atliekami vedant buhalterinę apskaitą?

Vienas iš svarbiausių buhalterinės apskaitos elementų tai pirkimo/pardavimo sutarčių registravimas. Jų kiekvienoje įmonėje yra ypatingai daug ir jas registruoti reikia atsakingai, kadangi jų duomenų prireiks metų gale, mokant mokesčius. Netvarkingai registruojamos sutartys gali pridaryti problemų ir iniciuoti papildomas išlaidas.

Bankinių pavedimų ruošinių      sudarymas taip pat yra gana svarbi buhalterių darbo dalis. Ši paslauga ypatingai naudinga yra pradedantiesiems verslininkams, kurie dėl patirties trūkumo netyčia gali įvelti klaidų.

Esant reikalui, buhalterinė apskaita yra vedama ir įmonės sandėliuose. Turimų produktų surašymas gali būti reikalingas dėl daugelio priežasčių, tiek siekiant sudaryti įspūdį potencialiems investuotojams, tiek planuojant ateities išlaidas bei galimus pasiūlos pakeitimus.

Skolų apskaita taip pat yra buhalterio darbo dalis. Buhalterio pareiga yra pasirūpinti, kad visos skolos būtų sumokėtos laiku, kadangi nemokamos skolos savo ruožtu gali pridaryti ypatingai daug rūpesčių. Taip pat skolų apskaita gali padėti greičiau jų atsikratyti – matant skolos gražinimo terminus, palūkanų normą galima stengtis bandyti gražinti skolą anksčiau laiko ir taip greičiau išsipainioti iš varžančių įsipareigojimų pančių.

Dar viena buhalterio pareiga yra darbo užmokesčio skaičiavimas. Kaip ir visi kiti buhalterinės apskaitos paslaugų  elementai, darbo užmokesčio skaičiavimas yra gana svarbi buhalterio darbo dalis, kuri užima gana daug laiko ir reikalauja didelio susikaupimo.

Taip pat įmonės buhalteris turėtų pasirūpinti įmonės atstovavimu prieš visas su mokesčiais susijusias institucijas tiek paruošiant reikalingus dokumentus, tiek mokant mokesčius, tiek pildant metinę pajamų deklaracija. Beje, visų metų buhalterija atsispindės atliekant šiuos darbus – jei buhalteriai dirba atsakingai, tuomet jokių nesklandumų neturėtų iškilti ir metų pabaiga įmonės vadovui turėtų praeiti pakankamai sklandžiai

Ir tai dar ne visi darbai, kuriuos sudaro buhalterinės apskaitos paslaugos. Jų yra žymiai daugiau, tačiau viską apibendrinus, buhalterio darbas susideda būtent iš šių užduočių vykdymo.